۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۲۵

تدارک ویژه «عصرخانواده» به مناسبت روز ازدواج

تدارک ویژه «عصرخانواده» به مناسبت روز ازدواج

برنامه «عصر خانواده» سه شنبه ۲۴ شهریور به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با رویکرد متفاوت روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «عصر خانواده» به تهیه کنندگی محمد جواد عبدالرحمانی فردا به بهانه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با تدارک بخش‌های شاد و متنوع در چهار باکس ۱۰:۵۵، ۱۳:۱۵، ۱۶:۱۵ و ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

این ویژه برنامه آیتم‌های متنوعی را تدارک دیده که از آن‌ها می‌توان به گفتگو با زوج‌های موفق، پرداختن به آداب و سنن مربوط به ازدواج در میان اقوام مختلف ایرانی و پخش وله های مناسبتی و... اشاره کرد.

«عصر خانواده» در بخش گفتگوی کارشناسی با حجت الاسلام داوود صمدی آملی همراه می‌شود. این کارشناس با بیان روایاتی از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان الگویی برای جوانان به موضوع ازدواج آسان و معیارهای انتخاب همسر می‌پردازد.

محمدرضا رستمی معاون امور ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ازدیگر مهمانان ویژه برنامه روز سه شنبه «عصر خانواده» خواهد بود.

این برنامه با معاون وزیر ورزش درباره همسان گزینی در ازدواج گفتگو کرده و همچنین به معرفی تسهیلات دولت برای آسان سازی ازدواج جوانان می‌پردازد.

برنامه خانواده محور «عصر خانواده» در بخش دیگری میزبان خانواده نجفی می‌شود، پدر این خانواده پیرمرد ۱۱۴ ساله است که همراه با فرزند و نوه‌های خود به استودیو برنامه می‌آید.

«عصر خانواده» كاری از گروه خانواده و فرهنگ شبكه دو است كه شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۶:۱۵ روی آنتن تلویزیون می‌رود.

این برنامه فردا با ساختار متفاوتی پخش می‌شود و تلاش می‌کند اوقات خوشی را برای خانواده‌های ایرانی رقم بزند.

کد خبر 2915442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha