۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۳۲

شجاع پوریان در بازدید از محله هرندی خواستار شد؛

ظرفیت های کنونی شهرداری تهران برای رفع معضلات محله هرندی بسیج شود

ظرفیت های کنونی شهرداری تهران برای رفع معضلات محله هرندی بسیج شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم اولویت بندی مشکلات محله هرندی گفت: باید از ظرفیت های آماده مدیریت شهری در حوزه های مختلف برای حرکت در مسیر بهبود وضعیت اجتماعی محله هرندی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله شجاع پوریان به همراه مسئولان حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از محله هرندی، بوستان خواجوی کرمانی، بوستان شهید حقانی، مدرسه صبح رویش، مرکز خدمات رفاهی و اجتماعی بازدید کرد.

وی پس از این بازدید با حضور در قرارگاه فرهنگی شهید جزمانی واقع در محله هرندی به استماع گزارش آل عوض معاون امور اجتماعي و فرهنگي سازمان بازرسي شهرداری تهران از مشکلات و آسیب های اجتماعی محله هرندی پرداخت.

شجاع پوریان طی سخنانی، رفع مشکلات محله هرندی با بهره گیری از ظرفیت های شهرداری  را خواستار شد و افزود: هم اکنون بهتر است کار را از حوزه هایی چون ورزش، سلامت و ... که ظرفیت و ساختار آن به خوبی در شهرداری تهران فراهم شده، آغاز کنیم.

وی با بیان بر اینکه باید تمام مشکلات محله هرندی را دسته بندی و اولویت بندی کنیم، افزود: رفع معضلات محله هرندی نیازمند همکاری همه مسئولین است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به معضلات اجتماعی محله هرندی تصریح کرد: وجود اینگونه مشکلات و آسیب های اجتماعی در شهر تهران قابل قبول نیست و همه متولیان و مسئولین در این معضل مقصر هستند.

وی تشکیل قرارگاه فرهنگی شهید جزمانی و ورود معاونت اجتماعی شهرداری تهران برای رفع این مقولات را شایسته تقدیر دانست و خطاب به آنان گفت: شما کار بزرگی انجام می دهید و به معنای واقعی نیکوکار هستید.

شجاع پوریان یادآور شد: حضور حجت الاسلام امرودی به عنوان رییس قرارگاه فرهنگی شهید جزمانی یک فرصت و ظرفیت خوب برای نجات محله هرندی به شمار می ورد.

وی، برنامه ریزی برای حضور همه اعضای شورای شهر در این قرارگاه و بازدید از محله هرندی را خواستار شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، نقش سازمان های مردم نهاد را در کمک به بهبود وضعیت شهروندان محله هرندی کلیدی عنوان کرد و افزود: در این میان صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی نیز باید به کمک مدیریت شهری بشتابند و برای رفع معضلات این محله تلاش کنند.

  

کد خبر 2915456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha