۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

برج‌های دوقلو محل تردد آمبولانس‌ های بیمارستان را مسدود می کند

برج‌های دوقلو محل تردد آمبولانس‌ های بیمارستان را مسدود می کند

شهرکرد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد گفت: برج‌های دوقلو محل تردد آمبولانس‌های بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد را مسدود می‌کند.

مرتضی هاشم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ساخت برج های دقلو برای ارائه خدمات درمانی در شهرکرد مشکل ساز می شود، گفت: برج‌های دوقلو در آینده، تردد به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد را مشکل‌ساز می‌کند.

وی عنوان کرد: ما تاکنون در خصوص برج های دوقلو و ایجاد مشکلات احتمالی در ارائه خدمات درمانی در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد با شهرداری سه نشست داشته ایم و پیشنهاد‌هایی در این خصوص ارائه کرده‌ایم که تا کنون از این جلسات هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد تأکید کرد: فعال شدن برج‌های دوقلو محل تردد آمبولانس‌های بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد را مسدود می‌کند و این‌یک واقعیت است.

سیستم خدمت‌رسانی درمانی در شهرکرد با بهره برداری از برج های دوقلو با مشکل مواجه می شود

وی گفت: هیچ واکنشی از شهرداری شهرکرد تا کنون از جلسات برگزارشده و پیشنهاد‌های داده‌شده نداشته‌ایم و جلسات هیچ نتیجه‌ای تا کنون نداشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد ادامه داد: به دنبال این هستیم که شورای ترافیک مخصوص دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود و مشکلات آینده این پروژه را برسی کند.

هاشم زاده ادامه داد: اگر از همین امروز تمهیدات در این خصوص اندیشیده نشود هم مردم در آینده گرفتار می‌شوند و هم سیستم خدمات‌رسانی درمانی در شهرکرد با مشکل مواجه می‌شود.

برج های دوقلو شهرکرد توسط شهرداری شهرکرد در نزدیکی بیمارستان های شهرکرد از جمله هاجر و بیمارستان آیت الله کاشانی در حال احداث است که هم اکنون نیز یکی از خیابان های ارتباطی این منطقه  برای ساخت این پروژه مسدود شده است.

برج دوقلوی شهرکرد در زمینی به مساحت حدود شش هزار متر مربع واقع در میدان بسیج شهرکرد و در 26 طبقه احداث می‌شود.

هم اکنون این پروژه پیشرفت فیزیکی 31 درصدی دارد و روند ساخت آن نیز به کندی پیش می رود، پروژه شامل واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی است.

کد خبر 2916767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha