۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷

معاون امور شعب بانک ملی خراسان شمالی:

۳۴۰۰ زوج در خراسان شمالی منتظر دریافت وام ازدواج هستند

۳۴۰۰ زوج در خراسان شمالی منتظر دریافت وام ازدواج هستند

بجنورد- معاون امور شعب بانک ملی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر حدود سه هزار و ۴۰۰ زوج در این استان در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

علی اصغر هدایتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد بانک های دولتی خراسان شمالی در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان اظهار کرد: در طول یک سال گذشته بانک های دولتی این استان در مجموع ۱۵ هزار و ۱۳۰ مورد وام ازدواج به زوج های جوان این استان پرداخت کرده اند.

وی اضافه کرد: در این مدت در مجموع ۴۵۳ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به بیش از ۱۵ هزار زوج جوان خراسان شمالی پرداخت شده است.

هدایتی با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته حدود یک سوم از تسهیلات ازدواج اعطایی به زوج های جوان خراسان شمالی مربوط به ۳۰ شعبه بانک ملی این استان بوده است، افزود: ۷۰ درصد مابقی تسهیلات از سوی دیگر بانک های عامل پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سال جاری نیز بانک ملی در شعب مختلف خود در خراسان شمالی از محل سپرده های قرض الحسنه به ۸۴۲ زوج جوان در این استان در مجموع ۲۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

معاون امور شعب بانک ملی خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر سه هزار و ۳۹۸ زوج جوان در این استان نیز در سایت بانک مرکزی ثبت نام کرده و در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

به گفته وی به محض تأمین اعتبار، تسهیلات ازدواج این زوج های جوان نیز از سوی بانک های عامل پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس آمار معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان خراسان شمالی، اکنون در این استان ۹۱۸ هزار نفری بیش از ۲۹۵ هزار جوان در آستانه ازدواج قرار دارند.

 

کد خبر 2918760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha