۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

تخصیص اعتبارات به پروژه های عمرانی کرمانشاه اولویت دولت باشد

تخصیص اعتبارات به پروژه های عمرانی کرمانشاه اولویت دولت باشد

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی کرمانشاه باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد و بیش از این وقفه ایجاد نشود.

سید سعید حیدری طیب در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های جاده‌ ای از عوامل اصلی رونق اقتصادی بوده و تحقق این مهم از حقوق اساسی مردم کرمانشاه است که در  زمان جنگ باید به آن رسیدگی می‌شد و کوتاهی صورت گرفته باید جبران شود.

وی خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مسئولان ارشد کشور برای جذب منابع مالی پروژه راه آهن و بزرگراه کربلا شد و افزود: دولت باید پاسخگو باشد و بزرگراه کربلا در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید به بهره‌برداری برسد.

حیدری طیب بهانه‌های متعدد را از دلایل تاخیر در اجرای پروژه‌های بزرگ ملی در استان کرمانشاه دانست و گفت: تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام در راه‌های کرمانشاه به نفع نظام است و موجبات پیشرفت همه جانبه برای کشور را به ارمغان می‌آورد.

وی تخصیص اعتبارات به پروژه راه آهن را از اولویت نیازهای استان کرمانشاه دانست و گفت: دولت اعتبارات این پروژه را مصوب کرده اما در تخصیص آن کوتاهی کرده است.

حیدری طیب همچنین اتمام پروژه بزرگراه کربلا را کاری عظیم در جهت پیشبرد بخش اقتصادی و فرهنگی کشور و به ویژه استان کرمانشاه یاد کرد و گفت: این پروژه نیز باید در اولویت برنامه‌های مسئولان اجرایی مربوطه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: دولت باید به اهمیت پروژه راه آهن و و بزرگراه کربلا واقف باشد چرا که درآمدهای حاصله در این راه به خزانه دولت واریز می‌شود.

حیدری طیب در پایان افزود: تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی استان کرمانشاه باید در اولیت برنامه‌های دولت تدبیر و امید قرار گیرد و بیش از این وقفه ایجاد نشود.

کد خبر 2918798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha