۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۰

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران عنوان شد:

حادثه منا نشان از بی‌کفایتی دولت عربستان است

حادثه منا نشان از بی‌کفایتی دولت عربستان است

ساری- نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران، وقوع حادثه مصیبت بار در حج ابراهیمی و منا را نشان از بی کفایتی دولت عربستان در مدیریت شایسته حج عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در پی فاجعه مصیبت‌بار منا که در آن جمع کثیری از حجاج و زائران بیت‌الله الحرام جان خود را از دست دادند پیام مشترکی از سوی آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران صادر شد.

متن کامل پیام بدین شرح است:

و مَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلی اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

حادثه مصیبت‌بار در حج ابراهیمی و سرزمین وحی که در سایه بی‌تدبیری و ناتوانی رژیم آل سعود موجب جان باختن و مجروح شدن شمار کثیری از حجاج بیت‌الله الحرام  ازجمله حاجیان ایران اسلامی به‌ویژه زائران دیار علویان مازندران سرافراز شد موجب تأثر و تألم شد.

حادثه تلخ و مصیبت جانکاهی که دل‌های امت اسلامی را اندوهگین ساخت و بی‌کفایتی وعدم شایستگی دولت عربستان را در مدیریت شایسته حج متجلی کرد.

این‌جانبان ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت جمع کثیری از حجاج کشورهای اسلامی و بیش از ۱۳۰ زائر ایرانی به‌ویژه حجاج شهید مازندرانی،   با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار ابراز همدردی کرده و برای شهدای این حادثه دردناک آرزوی علو درجات از درگاه باری‌تعالی و برای مجروحان این حادثه غمبار آرزوی سلامتی و شفای عاجل از خداوند منان مسئلت می نماییم.

در حادثه مصبت بار منا شش نفر از زائران مازندرانی حج تمتع جان باختند.

کد خبر 2923958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha