۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

واقعه غدیر به‌مدت ۳ شب در پارک لیان بوشهر بازسازی می‌شود

واقعه غدیر به‌مدت ۳ شب در پارک لیان بوشهر بازسازی می‌شود

بوشهر - فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: واقعه غدیر به‌مدت ۳ شب در پارک لیان بوشهر بازسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دشتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت حجاج ایرانی در سرزمین وحی اظهار داشت: این حادثه نتیجه بی‌کفایتی و بی‌مسئولیتی آل سعود در مدیریت حج بود و این حادثه را به همه مسلمین تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: در این ایام باید در راستای تبیین پیام‌های غدیر تلاش ویژه‌ای داشته باشیم و با برگزاری برنامه‌های مناسب، ولایت امیرالمومنین علی(ع) را معرفی کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای آشنایی اقشار مختلف مردم با پیام نجات‌بخش غدیر، اضافه کرد: دشمنان برنامه‌های مختلفی را برای مقابله با انتقال پیام صحیح غدیر دارند که این دشمنی‌ها باعث روشن‌تر شدن و آشکارسازی حقانیت غدیر می‌شود.

وی همچنین بر لزوم تبیین خطبه‌ غدیر به صورت صحیح در جامعه تاکید کرد و افزود: پیروی از ولایت و دین‌داری باعث شده تا شاهد پایداری ملت ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی باشیم.

دشتی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری برنامه بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم، بیان کرد: برنامه بازسازی غدیر با عنوان «از ولادت تا ولایت» به مدت سه شب در پارک لیان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ بازیگر در برنامه‌ بازسازی واقعه غدیر در بوشهر، ادامه داد: این برنامه از هفتم مهرماه آغاز خواهد شد و برنامه‌های ولادت حضرت علی(ع)، عشیرت‌الاقربین، لیله‌المبیت، جنگ خندق و غدیر بازسازی می‌شود که مدت اجرای آن ۸۰ دقیقه است.

کد خبر 2924650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha