۵ مهر ۱۳۹۴، ۹:۰۱

مدیرکل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان خراسان شمالی:

كانون پرورش فكری خراسان شمالی با كمبود نیرو مواجه است

كانون پرورش فكری خراسان شمالی با كمبود نیرو مواجه است

بجنورد- مدیرکل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: در حال حاضر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان با كمبود نیروی انسانی مواجه است.

منیر صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برخی مشكلات موجود در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: كمبود نیروی انسانی و خالی بودن ۵۰ درصد پست های ستاد كانون پرورش فكری در استان از مشكلات اساسی این كانون است.

وی با بیان اینكه محدودیت هایی برای جذب نیروی انسانی در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان وجود دارد، اظهار داشت: اكنون طرح های مختلفی در این كانون در دست اجرا است كه با این محدودیت ها و با راه اندازی مراكز جدید، كمبود نیروی انسانی باز هم افزایش می یابد.

صادقی افزود: پیگیری هایی برای جذب نیرو انسانی در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در شهرستان های استان انجام شده كه امیدواریم نتایج مناسبی حاصل شود.

وی گفت: هم اكنون سه كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در شهرستانهای بجنورد، شیروان و اسفراین فعالیت دارند كه این تعداد نسبت به مراكز نگهداری از كودكان بهزیستی استان كمتر است.

صادقی اظهار داشت: با آموزش های درست و آگاه سازی می توان از وقوع بسیاری از آسیب های اجتماعی در كودكان و نوجوانان پیشگیری كرد که در آن صورت مراكز پرورش فكری كودكان نسبت به مراكز نگهداری از كودكان بدسرپرست و خیابانی استان افزایش می یابد.

کد خبر 2925305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عطیه ایزدی ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
      0 0
      چه جوری میشه استخدام در کانون شد به عنوان مربی.