۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸

مجله فقه مقارن دانشگاه مذاهب اسلامی مجوز علمی ـ پژوهشی گرفت

مجله فقه مقارن دانشگاه مذاهب اسلامی مجوز علمی ـ پژوهشی گرفت

مجله فقه مقارن دانشگاه مذاهب اسلامی نخستین مجله تخصصی در حوزه فقه مقارن از سوی کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور مجوز علمی ـ پژوهشی دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوفصلنامه «فقه مقارن» که با رویکرد علمی ـ پژوهشی و با هدف گسترش و ارتقای کمی و کیفی مطالعات حوزه فقه مقارن و حقوق اسلامی از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی منتشر می شود، تاکنون سه شماره از این مجله را منتشر کرده است.

گفتنی است با تلاش های مستمر و پیگیریهای انجام شده توسط مسئولان مجله فقه مقارن، سرانجام این مجله براساس نامه شماره ۱۲۷۸۴۱/۱۸/۳ کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور، از شماره ۱، حائز رتبه علمی ـ پژوهشی گردید. که علاقه مندان و پژوهشگران این عرصه می توانند مقالات و آثار خود را جهت انتشار در این مجله ارسال کنند.

دانشگاه مذاهب اسلامی از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی (با همکاری استاد راهنما) برای ارسال مقالات در موضوعات مرتبط با موضوع فقه مقارن یا مقالاتی با رویکرد تطبیقی و فقه مذاهب اسلامی دعوت به عمل می آورد. علاقه مندان می توانند مقالات خود را از طریق سامانه مجله fiqhemoqaran.mazaheb.ac.ir ارسال کنند.

شایان ذکر است مدیرمسئول این مجله علمی؛ دکتر احمد مبلغی رییس دانشگاه مذاهب اسلامب، سردبیر؛ دکتر عابدین مؤمنی، مدیر داخلی؛ مرتضی قاسمی حامد، دبیر تحریریه؛ حامد رستمی نجف آبادی، هستند و اعضای هیئت تحریریه نیز به شرح ذیل می باشد: دکتر عبدالکریم بی­ آزار شیرازی، محمد جعفری هرندی، نذیراحمد سلامی، روشنعلی شکاری، اسعد شیخ­الاسلامی، محمدعادل ضیائی، حسنعلی علی­اکبریان، احمد مبلغی، عابدین مؤمنی و آیت الله محمد واعظ­زاده خراسانی.

 

کد خبر 2925499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha