۷ مهر ۱۳۹۴، ۹:۱۳

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل شدند

طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل شدند

طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر شامگاه دوشنبه با حضور شخصیت‌ها و طلاب حوزه در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

در این مراسم پس از مولودی خوانی عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت‌الاسلام حسین طیبی فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم، از پدر شهید حجت‌الاسلام مالامیری که اولین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در سوریه است و تعدادی فرزندان شهدا و ایثارگران به عنوان طلاب ممتاز تجلیل شد.

مدیر حوزه علمیه استان قم در این مراسم تاکید کرد که تاریخ دفاع مقدس مملو از ایثار و جانفشانی مراجع، علما و طلاب حوزه‌های علمیه بود.

حجت‌الاسلام فرخ فال طلاب شاهد و ایثارگر را از افتخارات حوزه‌های علمیه دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس امری ضروری است و نسل جوان حوزه‌های علمیه باید با ایثارگری طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون جزو پرشمارترین شهیدان دوران دفاع مقدس هستند، تصریح کرد: وقتی دفاع مقدس موجب تثبیت انقلاب اسلامی شد دشمنان سعی کردند با جنگ نرم، جوانان ما را از مرجعیت و علما جدا کنند، بنابراین وظیفه طلاب و روحانیون پس از دوران جنگ تحمیلی بسیار سنگین است.

کد خبر 2927207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha