۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲

«ضیافت ستارگان» با تجلیل از شهیدان اقبالی به پایان می‌رسد

«ضیافت ستارگان» با تجلیل از شهیدان اقبالی به پایان می‌رسد

«ضیافت ستارگان» در آخرین شب خود یعنی ششم مهرماه ۹۴به پاسداشت یاد وخاطره شهیدان اقبالی می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰؛ برنامه «ضیافت ستارگان» در آخرین شب خود یعنی ششم مهرماه به پاسداشت یاد و خاطره شهیدان مصطفی و حمیدرضا اقبالی می‌پردازد.

این برنامه از ساعت هفده تا نوزه با حضور خانواده، همرزمان، اهالی محل، مداحان اهل بیت و مسئولان شهرداری منطقه ۱۰ در خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود. در این برنامه، برخی اعضای شورای شهر تهران، شاعران آیینی و حمزه خوارزمشاهی معاون اجرایی شورای استان تهران حضور می‌یابند.

شهید مصطفی اقبالی، در سال ۱۳۶۹ و در سن ۲۸ سالگی در کردستان و برادرش حمیدرضا در سال ۱۳۷۲ و در ماجرای درگیری با دموکرات‌ها در سردشت به شهادت رسید. او به هنگام شهادت، ۱۹ سال بیشتر نداشت.

امروز در منطقه ۱۰ شهرداری تهران، خانه شهیدان اقبالی به فضایی برای ترویج فعالیت‌های قرانی تبدیل شده و بزرگداشت این دو شهید دفاع مقدس نیز در همین خانه موزه که روزگاری در ان زندگی می‌کرده‌اند برگزار می‌شود.

برنامه «ضیافت ستارگان»، همزمان با هفته دفاع مقدس از ۳۰ شهریور تا ششم مهرماه و با هدف تکریم و پاسداشت یاد و نام شهدای ۸ سال دفاع مقدس و نشر افکار و اندیشه‌های آنان به نسل جوان و با حضور مداحان اهل بیت و خانواده و همرزمان شهدا و اهالی محل برگزار می‌شود.

در این مراسم یاد و خاطره شهیدان احمد، محمد و قاسم قربانی دستجردی، علیرضا و غلامرضا حیدریان، مجتبی، داود و فرخ باقری زند، علی اکبر و علی اصغر صادقی، مجید، مهدی و اسماعیل شهیدی، غلامعلی رجبی و شهیدان اقبالی گرامی داشته شد.

کد خبر 2927308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha