۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸

با حمایت فرهنگسرای عطار؛

آثار نفرات برگزیده جشنواره مجازی کتابخوانی منتشر می‌شود

آثار نفرات برگزیده جشنواره مجازی کتابخوانی منتشر می‌شود

رمان، داستان یا مجموعه شعر کسانی که در شمار نفرات اول تا دهم جشنواره مجازی کتابخوانی هستند، به‌طور رایگان و با حمایت فرهنگساری عطار منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی- هنری منطقه ۱۰، حسن آذری، دبیر چهارمین جشنواره مجازی کتابخوانی با اعلام این خبر گفت: سال گدشته تعدادی از شرکت‌کنندگان در این جشنواره، شاعر یا داستان‌نویس بودند. امسال بر آن شدیم تا از نفرات برگزیده به نوعی حمایت کنیم به همین خاطر با دو ناشر خوب و موفق گفت‌وگو کرده و برآن شده‌ایم تا در صورتی که نفرات اول تا دهم جشنواره داستان، رمان یا مجموه شعر آماده انتشار داشتند را به رایگان منتشر کنیم.

به گفته دبیر جشنواره‌ مجازی کتاب‌خوانی، این مسابقه به همت فرهنگ‌سرا و کتاب‌خانه‌عطار نیشابوری با هدف گسترش آداب مطالعه، معرفی رمان‌های ارزشمند ایران و جهان، تشویق کودکان و نوجوانان و عموم مردم به کتاب خواندن برگزار می‌شود.

آذری به بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره مجازی کتابخوانی اشاره و بیان کرد: چهارمین دوره‌ این جشنواره، سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال یا آزاد را شامل می‌شود. شرکت در بخش آزاد و نوجوان این دوره از جشنواره، همانند دوره‌های قبل است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره، از میان رمان‌های معرفی شده یک یا تعدادی رمان را انتخاب کرده و پس از مطالعه‌ به چهار پرسش تشریحی پاسخ دهند و در مسابقه شرکت کنند.

او در ادامه به چگونگی داوری آثار در چهارمین جشنواره مجازی کتابخوانی اشاره و بیان کرد: داوری این دوره از جشنواره‌ مجازی کتاب‌خوانی در دو مرحله انجام می شود، در مرحله اول جمعی از متخصصان با معیار های تعریف شده اعم از درست بودن پاسخ، رعایت اصول نگارشی و … تعداد ۲۰۰ پاسخ‌نامه را برمی‌گزینند و در مرحله‌ دوم جمعی از نویسندگان زبده از میان آثار راه یافته به بخش پایانی، برندگان نهایی را انتخاب می کنند.

کد خبر 2928301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha