۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱

مديرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوين:

آتش‌نشانی قزوین به نردبان ۵۵ متری مجهز می شود

آتش‌نشانی قزوین به نردبان ۵۵ متری مجهز می شود

قزوین- مديرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوين گفت: با خرید نردبان ۵۵ متری در آینده ای نزدیک اطفاء حریق در ساختمان های بلند مرتبه ممکن می شود.

ابوالفضل ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزارو ۲۱۷ مورد عملیات در استان انجام شده که ۷۱۰ مورد آن در  حوادث و یک هزارو ۵۰۷ مورد به حريق بوده است.

مديرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين تصریح کرد: سازمان آتش نشانی قزوين با هفت ايستگاه و ۱۶۴ نفر نيروی عملياتی و ستادی جان ۲۰۲ نفر را در این مدت نجات داده اند.

وی با اشاره به تجهیزات این سازمان از خرید نردبان ۵۵ متری در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآورشد: با خرید این نردبان اطفاء حریق در ساختمان های بلند مرتبه ممکن می شود.

مديرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين، بیشترین ساعات عملیات را بین ۲۰ تا ۲۱ عنوان کردو گفت: بیشترین عملیات صورت گرفته نیز در ایستگاه شهید بابایی انجام شده است.

ذوالقدر، برگزاری صبحگاه مشترک با دستگاه امدادی با حضور مسئولان شهری و استانی، حضور در نماز جمعه، اهداء خون، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح خودروهای نجات و پشتيبانی و ساختمان جديد اداری از جمله برنامه های این هفته اتش نشانی است.

کد خبر 2928351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha