۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک قم به مهر خبر داد:

عنوان نخست تیم ژیمناستیک دختران قم در مسابقات قهرمانی کشور

عنوان نخست تیم ژیمناستیک دختران قم در مسابقات قهرمانی کشور

قم - نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم از عنوان نخست تیم ژیمناستیک دختران قم در مسابقات قهرمانی کشور برای نخستین بار خبر داد.

بتول السادات رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های ژیمناستیک رده‌های پایه قهرمانی کشور در بخش دختران روز گذشته در تهران به کار خود پایان داد و تیم ژیمناستیک استان قم برای نخستین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

وی افزود: در این مسابقات که در رده‌های سنی مختلف از ۶ تا ۱۵ سال برگزار شد دختران ژیمناستیک کار قمی موفق شد با کسب ۲۴ مدال قهرمانی این مسابقات را برای نخستین بار برای استان قم به ارمغان آورند.

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم گفت: اوج درخشش ژیمناستیک کاران قمی در رده‌های سنی ۱۱ و ۱۲ سال بود چنان که بیشتر مدال‌های تیم ژیمناستیک استان قم در این رده سنی به دست آمد و ۱۰ مدال از ۲۴ مدال قم نیز توسط ۳ ورزشکار قمی کسب شد.

رفیعی بیان داشت: در این پیکار‌ها در رده ۱۱ و ۱۲ سال، آناهیتا همتی ۲ مدال طلا و ۲ نقره وپانیذ رضا‌زاده و مهشید یاوری هر کدام یک طلا، یک نقره و یک برنز در مواد مختلف از آن خود کرده و نقش مهمی در قهرمانی قم داشتند.

وی عنوان کرد: دیگر مدال آوران قمی در این بازه سنی شامل عسل شاملو، عسل عباسی، حدیثه ذلقی، ملیکا غریبی، مبینا پارساوند و مبینا اسکندرزاده بودند که همگی یک مدال طلا کسب کردند و ارشیدا شهریاری صاحب نشان برنز کشور شد.

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم تصریح کرد: در رده سنی ۸ و ۹ سال، مهناز جوکار و زینب کدیور از قم نایب قهرمان شدند و ستایش توکلی و آیدا داوودآبادی مدال برنز را کسب کردند و در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال نیز تیم ژیمناسیک قم توسط آریانا شهریاری به مقام چهارم رسید.

رفیعی افزود: در رده سنی دختران ۶ و ۷ سال نیز، در بخش تیمی، تیم ژیمناستیک قم مقام چهارم کشور را به دست آورد و در بخش انفرادی موازنه، آدرینا ابراهیمی از قم به مدال برنز دست پیدا کرد.

کد خبر 2929749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha