۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

۵.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد/ انهدام ۶۴ باند

۵.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد/ انهدام ۶۴ باند

بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۵.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح شنبه در آغاز برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران به وضعیت امنیتی مطلوب در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات جرایم را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم و به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی از کاهش ۲۴ درصدی جرایم خشن در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون شاهد کشفیات ۱۰۷ درصدی جرایم خشن در سطح استان هستیم که ۹۳ درصد کشفیات به روز است و مابقی مربوط به سنوات گذشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: از شش ماهه دوم سال گذشته و شش ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۵۰ درصدی سرقت مسلحانه در استان بوشهر هستیم که بیشترین سرقت‌های مسلحانه مربوط به خودروهای شوتی است.

وی از کاهش ۴۵ درصدی سرقت به عنف در استان بوشهر در شش ماهه دوم سال گذشته خبر داد و افزود: امسال نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت به عنف در سطح استان هستیم.

عباس‌زاده بیان کرد: طی شش ماهه نخست امسال جرایم تجاوز به عنف ۴۵ درصد در استان کاهش یافته است و شاهد کشفیات  ۱۰۰ درصدی این جرایم در استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف ۵.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر ازسال گذشته تاکنون، اضافه کرد: امسال ۶۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر شناسایی و متلاشی شده است.

کد خبر 2930335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha