۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۰

مدیرعامل هماگ:

مسئولان خراسان شمالی در تسریع اجرای پروژه هماگ مشاركت داشته باشند

مسئولان خراسان شمالی در تسریع اجرای پروژه هماگ مشاركت داشته باشند

بجنورد- مدیرعامل پروژه هماگ از مسئولین خراسان شمالی خواست تا به منظور تسریع در اجرای این پروژه بزرگ مشاركت بیشتری داشته باشند.

شمس الدین شهروا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای عملیات پروژه هماگ از سال ۹۱ در مركز خراسان شمالی افزود: این پروژه عظیم تجاری، تفریحی، فرهنگی، اقامتی و بهداشتی در رونق اقتصادی و جذب بیشتر گردشگر به استان نقش مهمی ایفا می كند.

وی گفت: با مشاركت بیشتر مسئولین خراسان شمالی در راستای تسریع اجرای این پروژه، اهداف مدنظر نیز سریع تر محقق می شود.

شهروا با اشاره به اینكه این پروژه از ویژگی های خاصی برخوردار بوده و نیازهای ویژه ای نیز دارد، افزود: باید به رفع مشكلات آن توجه شود چراكه با سخت گیری های بی پایه و اساس تنها زمینه فرار سرمایه گذاران آماده می شود.

مدیرعامل مجتمع هماگ اظهار داشت: خراسان شمالی به ویژه شهرستان بجنورد پتانسل و ظرفیت های خوبی برای توسعه داشته و باید برای جذب بیشتر سرمایه گذار در بخش های مختلف تلاش كرد.

شهروا افزود: امیدواریم در سال همدلی و همزبانی و با مشاركت بیشتر مسئولین خراسان شمالی مشكلات موجود در این پروژه مرتفع شده و این مجتمع بزرگ سریع تر از زمان مقرر برای بهره مندی شهروندان به بهره برداری برسد.

مدیرعامل مجتمع هماگ همچنین با بیان اینكه این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۰هزار متر مربع و با زیربنای ۱۲۵ هزار متر مربع در دست احداث است، گفت: سه سالن سینما، شهربازی روبسته، رستوران، هتل، آزمایشگاه، داروخانه، مطب های پزشكان، پاركینگ و ... از جمله تاسیسات مجتمع هماگ در مركز خراسان شمالی است.

کد خبر 2930557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha