۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۶

رئیس هیئت تنیس قم در گفتگو با مهر خبر داد:

صعود تنیسور قمی به فینال مسابقات بین المللی ایران جونیورز

صعود تنیسور قمی به فینال مسابقات بین المللی ایران جونیورز

قم - رئیس هیئت تنیس استان قم از صعود تنیسور قمی به فینال مسابقات بین المللی ایران جونیورز خبر داد.

غلامرضا خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات تنیس بین المللی ایران جونیورز با حضور تنیسورهای صاحب نام داخلی و خارجی در اصفهان برگزار می‌شود و تنیسور قمی توانسته است به دیدار نهایی صعود کند.

وی افزود: امیرحسین بادی تنیسور جوان قمی موفق شد در مرحله نیمه نهایی این مسابقات برابر حریفی از ترکیه پیروز شود و در فینال با محمد کارگران دیگر تنیسور ایرانی مسابقه دهد.

رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: با توجه به سطح مسابقات و حضور تنیسورهایی از کشورهای مختلف، این مسابقات تجربه خوبی برای بادی بود و حضور وی در فینال تأیید کننده سطح فنی وی و توانایی‌های تنیس قم است.

خانی بیان داشت: بادی در نیمه نهایی با نتایج ۶ بر یک و ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد و در دیدار فینال باید برابر محمد کارگران که تنیسوری از سوریه را در نیمه نهایی مغلوب کرد به میدان برود.

وی عنوان کرد: بادی پیش از حضور در نیمه نهایی مقابل ارکین توتونچی و امیر محمد ادب جو از ایران به برتری رسید و سپس از سد تنیسوری از مصر گذشت و توانست به نیمه نهایی برسد.

رئیس هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: امیدوارم موفقیت بادی سبب شود کادر فنی تیم ملی به وی نگاه مثبتی داشته باشند و این تنیسور به تیم ملی فراخوانده شود البته تنیس قم در رده‌های سنی پایه در تیم ملی نماینده دارد.

خانی افزود: بادی پیش از این در مسابقات بین المللی فیوچرز و رقابت‌های ۱۶ نفر بر‌تر کشور حضور داشت و با کسب تجارب ارزشمند در مسابقات ایران جونیورز در بهترین وضعیت حاضر شد.

کد خبر 2931673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha