۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خبر داد:

اعلام فراخوان سومین مرحله جشنواره دوسالانه شعر بسیج در کرمانشاه

اعلام فراخوان سومین مرحله جشنواره دوسالانه شعر بسیج در کرمانشاه

کرمانشاه- مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از اعلام فراخوان سومین مرحله جشنواره دوسالانه شعر بسیج در کرمانشاه با موضوع شعر آیینی خبر داد.

صلاح الدین قره تپه در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری جشنواره شعر دوسالانه بسیج در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این جشنواره امسال در ۴ مرحله برگزار می شود که تا کنون دو مرحله آن شامل کارگاه شعر بسیج با موضوع عاشقانه و عارفانه و شعر کودک و‌ نوجوان برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری این دو کارگاه با استقبال خوب علاقه مندان مواجه بوده است، از اعلام فراخوان سومین مرحله این جشنواره با موضوع شعر آیینی خبر داد.

قره تپه خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای درخشان در شعر و ارتقاء بخشیدن به شعر متعهد در فضای رقابتی سالم برگزار می شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تصریح کرد: جشنواره شعر بسیج بر اساس توجه و تاکید به هنر شاعری و کشف سبک و نگاه های خلاقانه و نوین شعر در پرداخت آثار و‌ موضوعات مختلف اشعار آیینی برگزار می شود.

قره تپه در ادامه با تشریح موضوعات مرحله سوم جشنواره دوسالانه شعر بسیج، گفت: پیامبر رحمت و امت واحده اسلامی، تداوم فرهنگ علوی (غدیر، عاشورا، امید، انتظار و ظهور)، تداوم حماسه عاشورایی در دینداری اسلامی، راهپیمایی اربعین، احیای امر به معروف ونهی ازمنکر با اولویت ترویج حجاب اسلامی از موضوعات شاخص این مرحله از جشنواره است.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه یادآور شد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مرکزی کرمانشاه واقع در میدان آزادگان مجتع فرهنگی انتظار تا ۲۱ آبان ماه تعیین شده است.

قره تپه سوم آذر ماه را زمان برگزاری این مرحله از جشنواره شعر بسیج عنوان کرد و گفت: این مرحله از جشنواره در شهرستان سنقر برگزار می شود که آثار راه یافته به بخش نهایی پس از بازبینی در کتاب شعر استان چاپ خواهند شد.

کد خبر 2932310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha