تحولات فلسطین؛

یورش مجدد صهیونیستها به مسجد الاقصی/حملات هوایی به غزه

یورش مجدد صهیونیستها به مسجد الاقصی/حملات هوایی به غزه

یورش دوباره صهیونیست ها به مسجد الاقصی و استقرار نظامیان صهیونیست در داخل آن، حملات هوایی به مواضع مقاومت فلسطین و بستن معابر نوار غزه از تازه ترین تحولات فلسطین اشغالی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گروه هایی از شهرک نشینان تندرو صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند.

از سوی دیگر، نظامیان صهیونیست ورودی «باب العامود» در بخش قدیم قدس را بستند و شماری از نظامیان خود را در مسجد الاقصی مستقر کردند.

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد: جنگنده های رژیم اسرائیل صبح امروز مواضع گروه های مقاومت فلسطینی را در نوار غزه هدف حملات هوایی خود قرار داد.

بر اساس این گزارش، نیروی دریای رژیم صهیونیستی اقدام به بازداشت ماهیگیران فلسطینی و مصادره لنج های آن ها در نزدیکی ساحل غزه کرده است.

خبرگزاری معا فلسطین نیز گزارش داد: رژیم صهیونیستی معابر نوار غزه با سرزمین های اشغالی را بسته است و وارد کردن هر گونه کالا و مواد غذایی را منع کرده است.

گفتنی است روز شنبه و در پی عملیات شهادت طلبانه نوجوان فلسطینی «مهند الحلبی» که منجر به هلاکت دو افسر برجسته و زخمی شدن دو نظامی دیگر صهیونیست شد نظامیان صهیونیست وی را به ضرب گلوله و فردای آن روز «فدی علون» را با سلاح سرد به شهادت رساندند. در پی این اقدام رژیم اشغالگر قدس، اوضاع امنیتی فلسطین اشغالی متشنج شد به گونه ای که جنبش «جهاد اسلامی» از آغاز انتفاضه سوم خبر داد.

کد خبر 2932345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha