۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۳

رئیس هیئت تکواندوی قم در گفتگو با مهر:

مسابقات تکواندوی منطقه‌ای بانوان کشور در قم برگزار می‌شود

مسابقات تکواندوی منطقه‌ای بانوان کشور در قم برگزار می‌شود

قم - رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: مسابقات تکواندوی منطقه‌ای بانوان کشور در قم برگزار می‌شود.

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیکارهای تکواندوی منطقه‌ای بانوان کشور در بخش کیوروگی در قم انجام خواهد شد و تیم‌هایی از استان‌های مرکزی کشور در این رقابت‌ها حاضر هستند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در راستای رشد و توسعه تکواندوی بانوان روز جمعه ۱۷ مهر در قم برگزار خواهد شد بیش از ۱۶۰ تکواندوکار حضور خواهند داشت و رقابت‌های خود را در سالن شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: حضور تیم‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین، مرکزی و قم در این مسابقات قطعی شده است و ممکن است تیم‌هایی از استان‌های البرز و تیم‌های توابع نیز در این رقابت‌ها حاضر شوند.

جمشیدی بیان داشت: با توجه به برخی تغییرات در هیئت تکواندو به دنبال حضور پررنگ‌تر بانوان قمی در عرصه‌های رقابتی تکواندو در سطح استان و کشور هستیم و تکواندوی بانوان قم باید از رکود خارج شود و در یکی دو ماه اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی درباره حضور بانوان پومسه کار قمی در لیگ بر‌تر و دسته اول کشور عنوان کرد: بر خلاف بخش کیوروگی یا مبارزه، فعالیت بانوان قمی در بخش پومسه پررنگ بوده است و امسال چند پومسه کار قمی در لیگ دسته اول و بر‌تر کشور حضور دارند که کبری سخایی وطن و طاهره صفدری از این جمله هستند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: در رده سنی ۱۸ تا ۳۱ سال مهسا روستایی در قسمت انفرادی مسابقه می‌دهد و تیم منتخب قم نیز در قسمت تیمی شامل زهرا یوسفی، زینب میرزایی و فاطمه معین‌زاده است.

جمشیدی افزود: تکواندوی بانوان قم در لیگ پومسه در بخش داوران نیز ۴ نماینده دارد که فردوس چوبین، مرضیه احمدی، سمیرا سادات موسوی و مریم یقینی در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند که مریم یقینی مسئولیت نایب رئیسی هیئت تکواندوی استان قم را نیز بر عهده دارد.

کد خبر 2933782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha