ابومازن در موضعی منفعلانه و سازشکارانه مطرح کرد؛

عدم تمایل تشکیلات خودگردان برای تشدید درگیری با رژیم صهیونیستی

عدم تمایل تشکیلات خودگردان برای تشدید درگیری با رژیم صهیونیستی

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن نادیده گرفتن قلع و قمع وحشیانه مردم فلسطین توسط نظامیان صهیونیست تصریح کرد: به تمامی عوامل امنیتی وابسته به خود اعلام کردیم که خواهان تشدید درگیریها با اسرائیل نیستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، «محمود عباس» رئیس تشیکلات خودگردان فلسطین که انتظار می رفت در پاسخ به اقدامات سرکوبگرانه صهیونیستها علیه فلسطینیان، همکاری های امنیتی تشکیلات خودگردان با تل آویو را قطع کند، در آخرین اظهار نظر خود، موضعی منفعلانه در قبال این رژیم اتخاذ کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان نشست اعضای سازمان آزادی بخش فلسطین در کرانه باختری تصریح کرد: ما به دنبال تشدید درگیری های نظامی و امنیتی با اسرائیل نیستیم.

وی ادامه داد: به تمامی دستگاه های امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان و همچنین تمامی عناصر امنیتی اعلام کردیم که هیچ تمایلی به دامن زدن به درگیری ها با اسرائیل نداریم.

اظهارات تعجب آمیز رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در حالی مطرح می شود که طی روزهای گذشته فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس اشغالی توسط نظامیان صهیونیست به خاک و خون کشیده می شوند.

گفتنی است، صبح امروز هلال احمر فلسطین اعلام کرد بر اساس آخرین گزارش ها ظرف دو روز اخیر ۴۹۹ معترض فلسطینی بر اثر خشونت های نظامیان  رژیم صهیونیستی زخمی شدند. 

شایان ذکر است، در عملیات شهادت طلبانه روز شنبه در قدس که به دست یکی از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجام شد، دو صهیونیست به هلاکت رسیده و دو نفر نیز زخمی شدند.

کد خبر 2933818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha