۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴

مدیرکل دفتر سیاسی استاندار آذربایجان غربی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را در پی دارد

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را در پی دارد

ارومیه - مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: با توجه به وضعیت منطقه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی کشور به معنای نمایش اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید صفائیه خوی با بیان اینکه خواست عمومی مسئولان نظام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است افزود: آرای مردم در سرنوشت کشورمان تأثیرگذار و تعیین کننده است و مسوولان با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب می شوند و این نشانگر این است که حکومت مردم بر مردم در جمهوری اسلامی حاکم است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم موجب تقویت بنیان انقلاب و مقابله با توطئه های دشمنان می شود اظهارداشت:حضور حداکثری مردم در این انتخابات از اهداف دولت است و امیدواریم با مشارکت مردم انتخابات باشکوهی برگزار شود.

مصطفوی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۳۷ درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می کنند  افزود: سال های گذشته اکثر مردم استان آذربایجان غربی روستانشین بودند ولی مهاجرت روستاییان به شهرها در سال های اخیر، وظیفه ما را برای عمران و آبادانی روستاها جهت جلوی از این مهاجرت سنگین تر کرده است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با اشاره به مشکل اشتغال در استان، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان استان در زمینه کشاورزی را از راه های رفع این مشکل و بیکاری دانست.

ویبا بیان اینکه استان ما رنگین کمان مذاهب، اقوام و ادیان است، به ضرورت حفظ وحدت و انسجام در استان اشاره و اضافه کرد: با حفظ وحدت، انسجام و همدلی می توانیم استقلال کشور را در دنیا حفظ کرده و به عنوان یک کشور تأثیرگذار در منطقه ایفای نقش کنیم.

فرماندار شهرستان خوی نیز در این آیین با تجلیل از تلاش ها و خدمات بخشدار قبلی صفائیه گفت: تغییراتی که در مسوولیت ها صورت می گیرد طبیعی بوده و هدف از آن استفاده از تجربیات جدید در رشد و توسعه منطقه است.

حسین سیوانی اصل افزود: بخش صفائیه جز محروم ترین بخش های شهرستان خوی بوده و در زمینه آموزش و پرورش و خانه بهداشت و گازرسانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین با بیان ظرفیت های دامداری و کشاورزی بخش صفائیه بر ضرورت توجه به توسعه صنایع تبدیلی در بخش دامپروری و کشاورزی در این بخش تاکید کرد.

 در ادامه این مراسم با تقدیر از تلاش های داوود آقابالازاده بخشدار قبلی، ناصر سنائی به عنوان بخشدار جدید بخش صفائیه خوی معرفی شد.

کد خبر 2934302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha