۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۵

اولین نشست مجمع مشورتی توسعه استان کرمانشاه برگزار شد

اولین نشست مجمع مشورتی توسعه استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- با هدف احصا مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رفع آن در استان کرمانشاه، اولین نشست مجمع مشورتی توسعه استان کرمانشاه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست مجمع مشورتی توسعه استان کرمانشاه که ایجاد آن در استان طی چند ماه گذشته با حواشی ای همراه بود، عصر امروز چهارشنبه و با حضور محمدرضا شعبانی عضو مجمع مشورتی توسعه کشور، هدایت حاتمی، معاون استاندار کرمانشاه، طهمورث الیاسی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از نخبگان و صاحبنظران استان در بخش های مختلف برگزار شد.

تشکیل کمیته های مختلف با محوریت یک موضوع مشخص اعم از اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، احصا مشکلات استان در قالب کمیته های مختلف و ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات مذکور به مجریان رسیدگی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، آشنایی اعضای مجمع مشورتی و ارائه نظرات برای چگونگی برگزاری نشست های آتی از جمله موضوعات مطروحه و اهداف برگزاری اولین نشست مجمع مشورتی استان کرمانشاه بود.

ایجاد یک فهم مشترک برای رفع مشکلات استان و محوریت قرار دادن توسعه استان به عنوان اصلی ترین هدف از موارد مورد تاکید توسط اعضای مجمع مشورتی استان کرمانشاه در این نشست بود.

طی این نشست، علاوه بر تعیین یک برنامه زمانبندی برای برگزاری نشست های آتی مجمع مذکور و ارائه آن به سازمان مدیریت برنامه ریزی برای تدوین برنامه ششم توسعه، مقرر شد هر یک از اعضا در حوزه تخصصی خود مشکلات و برنامه هایی را مشخص و در صورت امکان راهکارهایی ارائه دهند تا در قالب کمیته های تشکیل شده بهترین طرح ها مشخص و به مجمع مشورتی توسعه کشور انتقال داده شود.

کد خبر 2935712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha