۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵

مدیر کل محیط زیست گلستان:

چالش‌های محیط زیست توسط رسانه‌ها به گوش مردم برسد

چالش‌های محیط زیست توسط رسانه‌ها به گوش مردم برسد

گرگان- مدیر کل محیط زیست استان گلستان گفت: محیط زیست استان گلستان شکننده و پردردسر است و چالش های این حوزه باید توسط رسانه ها به گوش مسئولین برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل مهاجر صبح جمعه در همایش ضرورت های ملی محیط زیست و مدیریت بحران آب از نگاه رسانه درحاشیه یازدهمین نشست استانی خبرگزاری مهر به نام نخستین جشنواره ملی مهر غدیر  در سالن میرداماد گرگان اظهار کرد: در ایران و جهان مشکلات محیط زیست به عنوان یک چالش مطرح است و باید چالش های این حوزه به گوش مسئولان برسد و تبدیل به پیوست هایی برای تصمیم گیری و برون رفت از این چالش ها شود و در اختیار مسئولین ارشد استان و کشور قرار گیرد.

وی با بیان این که محیط زیست و بحران آب از چالش های اصلی کنونی کشور است، گفت: هم محیط زیست طبیعی و هم باورهای محیط زیستی در کشور ما آسیب خورده است و اقدام خبرگزاری مهر در رابطه با برگزاری چنین همایشی با محور محیط زیست موثر و قابل تقدیر است.

مهاجر با بیان این که استان گلستان کلکسیونی از اقوام و مذاهب مختلف کشور است، گفت: اقوام در استان گلستان زندگی مسالمت آمیزی با هم دارند و این نشان دهنده این است که منطقه استرآباد و گرگان از یک مدنیت شهری مسالمت آمیزی برخوردار است و تمام اقوام و مذاهب در کنار هم زندگی می کنند.

مدیر کل محیط زیست استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان دارای ۴۵۰ هزار هکتار جنگل های باستانی و هشت هزار کیلومتر دشت است که باید در حفظ و حراست از آن کوشا باشیم.

یازهمین نشست استانی خبرگزاری مهر و نخستین جشنواره ملی مهر غدیر با حضور ۱۳۰ عکاس و خبرنگار از سراسر کشور در گرگان در حال برگزاری است.

کد خبر 2936270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha