۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی:

۷۵۰ تن انگور از خراسان شمالی به پاکستان صادر شد

۷۵۰ تن انگور از خراسان شمالی به پاکستان صادر شد

بجنورد- رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در سال جاری تاکنون ۷۵۰ تن انگور از باغداران این استان خریداری وبه پاکستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله یوسفی پنج شنبه شب در مراسم بارگیری انگور صادراتی استان به مقصد خارج از کشور، از صادرات ۷۵۰ تن انگور خراسان شمالی به پاکستان خبر داد و افزود: صادرات انگور استان به پاکستان همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۱۵ هزار تن انگور از تاکداران خراسان شمالی خریداری و در سردخانه نگهداری می شود که بخشی از این میوه ها به کشور پاکستان صادر خواهد شد.

یوسفی با یادآوری این که پارسال مقدار اندکی از انگور تولیدی خراسان شمالی به کشورهای همسایه صادر شد، اظهار داشت: صادرات انگور استان به کشورهای خارجی با هدف جلوگیری از کاهش قیمت این محصول در استان از سوی بخش خصوصی انجام می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۷۲ هزار تن انگور کلاهداری و ۸۲ هزار تن انگور کشمشی از تاکستان‌های استان برداشت شده است که تمامی این محصولات تولیدی نیز خریداری شده است.

به گفته وی انگور تولیدی در خراسان شمالی از سوی بخش خصوصی خریداری و در انبارها، ذخیره و یا به سایر بخش های استان صادر می شود.

کد خبر 2936271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha