گام اول مسابقه کتابخوانی سیره رضوی برگزار شد

گام اول مسابقه کتابخوانی سیره رضوی برگزار شد

مرحله اول مسابقۀ کتابخوانی سیره رضوی با محوریت فرهنگ معاشرت در خانواده بر اساس قرآن و سیره رضوی با استقبال پرشور دانشجویان مقطع کارشناسی و اعضای انجمنهای علمی دانشجویی پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مسابقه در قالب سلسله نشست های فرهنگ قرآنی در سیرۀ رضوی از مجموعه برنامه های سیزدهمین دورۀ جشنوارۀ بین المللی امام رضا(علیه السلام) است که به منظور تبیین و اشاعۀ معارف اهل بیت(علیه السلام) خاصه الگوبرداری از سیره و زندگی امام رضا(علیه السلام) برنامه‌ریزی شد.

شرکت کنندگان در این  مرحله در قالب ۲۰ گروه ۳ نفری بر اساس دو کتاب صحيفة الرضا(علیه السلام) و زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و دو جزوه حاوی مجموعه روایت های حضرت به رقابت پرداختند.

 مرحلۀ اول مسابقه که به صورت تستی ـ تشریحی بود با مشارکت پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(علیه السلام) و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(علیه اسلام) به همت دفتر مطالعات و تحقیقات دانشجویی با مشارکت دفتر تحقیقات علمی پردیس اجرا شد.

مرحلۀ دوم این مسابقه که به صورت تحلیلی و شفاهی است هفته آینده در مصلای پردیس خواهران برگزار و به به برندگان کمک هزینۀ سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

کد خبر 2936749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha