۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱

نحوه پوشش بیمه ای نخبگان و استعدادهای برتر در هرمزگان اعلام شد

نحوه پوشش بیمه ای نخبگان و استعدادهای برتر در هرمزگان اعلام شد

بندرعباس - مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان از نحوه تحت پوشش قرار گرفتن نخبگان و استعدادهای برتر این استان برای استفاده از مزایای بیمه تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از تامین اجتماعی هرمزگان، سید فاضل حیدری بلوکی ضمن اعلام این خبر افزود: بر این اساس، نخبگان و استعدادهای برتر به افرادی اطلاق می شود که مشمول طرح های حمایتی بنیاد ملی نخبگان قرار داشته و به عنوان پژوهشگر بدون رابطه مزدبگیری با این بنیاد شاغل محسوب شوند.  

وی ضمن اشاره به شرط تحت پوشش قرار گرفتن متقاضیان در این طرح، ادامه داد: افراد مذکور باید از سوی بنیاد ملی نخبگان استان معرفی شوند و مشمول هیچ یک از صندوقهای بیمه و بازنشستگی نباشند. این افراد نباید تحت پوشش مقررات حمایت خاص قرار داشته باشند تا بتوانند از این طرح استفاده کنند.

حیدری بلوکی همچنین یادآور شد: متقاضیان می‌بایست پس از معرفی بنیاد ملی نخبگان شخصا نسبت به ارائه درخواست اقدام کنند که در این رابطه شعبه سه بندرعباس برای رسیدگی به امور نخبگان و استعدادهای برتر آمادگی دارد. پس از ثبت معرفی نامه و درخواست افراد معرفی شده، متقاضیان مربوطه جهت انجام معاینات پزشکی قبل از انعقاد قرارداد درصورت لزوم به کمیسیون پزشکی معرفی می شوند که پس از وصول نتیجه معاینات، قرارداد بیمه منعقد می شود.

کد خبر 2937597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha