به دنبال وخامت اوضاع جسمانی؛

اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

منابع فلسطینی اعلام کردند که «فادی الدربی» به دلیل وخامت اوضاع جسمانی ناشی از شکنجه‌های نظامیان صهیونیست، در بیمارستان «سوکورا» واقع در سرزمین های اشغالی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یک اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به دلیل وخامت اوضاع جسمانی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، این اسیر فلسطینی که «فادی الدربی» نام دارد به دلیل آسیب های ناشی از شکنجه های نظامیان رژیم صهیونیستی در بیمارستان «سوکورا» بستری بود، به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

خبر دیگر اینکه فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی 48 اعلام کرده اند که در اعتراض به اقدامات خشونت آمیز نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی، روز سه شنبه هفته جاری دست به اعتصاب عمومی خواهند زد.

این تحولات در حالی است که هم اکنون درگیری میان فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی در مرزهای شرق نوار غزه ادامه دارد.

گفتنی است، پیشتر سازمان هلال احمر فلسطین در بیانیه ای اعلام کرده بود که در جریان درگیری های امروز در قدس اشغالی و کرانه باختری بیش از ۳۶۰ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز در بیانیه ای اعلام کرده بود که ناآرامی های چند روز اخیر در کرانه باختری و نوارغزه ۲۳ شهید و بیش از هزار زخمی بر جا گذاشته است.

کد خبر 2938285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha