۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۱

اجرای طرح ویژه کتابخانه حسینیه ارشاد برای پدربزرگ‌ها و نوه‌ها

اجرای طرح ویژه کتابخانه حسینیه ارشاد برای پدربزرگ‌ها و نوه‌ها

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد با شروع مهرماه، طرح ویژه ای شامل تعدادی از تسهیلات را برای خانواده ها، از جمله پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه هایشان در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد با آغاز مهرماه تسهیلاتی ویژه ای برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در نظر گرفته است. این کتابخانه که شامل بخش های مختلف و خدمات متنوعی برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است، در راستای هدف اصلی خود و انجام رسالت ارائه خدمات به عموم جامعه فارغ از سن، جنس و ... امکان تهیه کارت عضویت خانوادگی را فراهم نموده است.

با این امکان تمام اعضای خانواده می توانند با هم به این کتابخانه بروند و هر یک از آنها از بخش ها و امکاناتی که دوست دارند، استفاده کنند و در هر بار مراجعه، ۱۵ کتاب یا لوح فشرده با خود به امانت ببرند.

این کتابخانه برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها هم این امکان را به وجود آورده که با تخفیف ۵۰% در پرداخت حق عضویت، به همراه نوه های خود به کتابخانه بیایند و از انواع منابع موجود از جمله کتاب گویا استفاده کنند. در ضمن پدر بزرگ ها و مادربزرگ هایی که عضو کتابخانه هستند می توانند با مراجعه به بخش پذیرش کتابخانه برای تولد نوه های خود کارت عضویت سه ماهه رایگان را دریافت و به آن ها هدیه دهند.

کد خبر 2938764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha