۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۸

استاندار بوشهر:

اعتبارات ورزش استان بوشهر عادلانه بین شهرها وروستاها تقسیم می‌شود

اعتبارات ورزش استان بوشهر عادلانه بین شهرها وروستاها تقسیم می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: اعتبارات ورزش استان بوشهر عادلانه بین شهرها وروستاها تقسیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر دوشنبه در نشست با ورزشکاران استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی پارالمپیک اظهار داشت: تلاش ما حمایت ویژه از ورزشکاران استان در صحنه‌های مختلف ورزشی است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نیز در راستای توسعه ورزش همگانی طرح‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی را دارد که در استان بوشهر نیز این طرح‌ها به خوبی اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان خبر داد و اضافه کرد: بخشی از طرح‌های ما سال گذشته اجرا شد و زمین چمن ورزشی در همه روستاهای بالای یک هزار نفر استان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز طرح‌های ورزشی و زمین‌های مینی‌فوتبال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز در شهرها و روستاهای استان احداث خواهد شد.

سالاری با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی در سطح استان، بیان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که زمینه حضور حداکثری مردم در برنامه‌های ورزشی فراهم شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که اقشار مختلف مردم، رده‌های مختلف سنی، معلولان و جانبازان و جنسیت‌های مختلف وارد فعالیت‌های ورزشی شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به جایگاه مهم استان بوشهر در ورزش‌های جانبازان و معلولان، گفت: جانبازان و معلولان برای فعالیت‌های ورزشی خود به امکانات و تجهیزات خاص نیاز دارند و باید شرایط مناسب برای آنها فراهم شود.

وی به تقسیم اعتبارات ورزشی استان بوشهر در شهرها و روستاهای به صورت سطح‌بندی و عادلانه اشاره کرد و ادامه داد: زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات برای ورزشکاران جانباز و معلول استان بوشهر باید فراهم شود.

کد خبر 2938786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha