۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹

دو خبر از رادیو

رادیو فرهنگ با علی رهبری گفتگو می‌کند/ «کارستان» در سرویس مدرسه

رادیو فرهنگ با علی رهبری گفتگو می‌کند/ «کارستان» در سرویس مدرسه

برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ فردا با رهبر ارکستر سمفونیک گفتگو می‌کند و برنامه «کارستان» رادیو جوان نیز سراغ یکی دیگر از مشاغل می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ چهارشنبه ۲۲ مهر به مناسبت آغار فصل هنری ارکستر سمفونیک تهران با علی رهبری و در بخشی دیگر با خانواده محمود رضایی استاد نابینای پیانو که به تازگی از دنیا رفت، گفتگو می کند.

ندا رادمهر گزارشگر برنامه «نیستان» فردا قرار است با علی رهبری به بهانه آغاز فصل هنری ارکستر سمفونیک  و پیشنهاد جدید فستیوال براتیسلاوا گفتگو می کند.

در بخش دیگر برنامه «نیستان» فرنوش تدین دیگر گزارشگر برنامه «نیستان» با دوستان و خانواده «محمود رضایی» استاد نابینای پیانو که در سن پنجاه و نُه سالگی و به دلیل بیماری درگذشت، گفتگو می کند. مرحوم محمود رضایی چندی قبل مهمان برنامه نیستان رادیو فرهنگ بود.

برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ، برنامه ای با موضوع موسیقی ایرانی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود. این برنامه ضمن معرفی و گفتگو با موسیقیدانان، آهنگسازان و خوانندگان موسیقی ایرانی، شنوندگان رادیو را از آخرین اخبار و تحولات موسیقی کشور مطلع می کند.

برنامه «نیستان» به تهیه کنندگی وحید رستگاری، دستیار تهیه فاطمه حق وردی و با اجرای فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۵۸ پخش می شود.

آشنایی با مدیریت سرویس مدارس در برنامه «کارستان»

برنامه «کارستان» شبکه جوان جمعه ۲۴ مهر میزبان یکی از مدیران سرویس مدارس است.

برنامه «کارستان» هر هفته میزبان یکی از صاحبان مشاغل است که این هفته حساسیت ها، چالش ها و جذابیت های شغل مدیر سرویس مدارس بودن را با جوانان در میان خواهد گذاشت.

برنامه «کارستان» کاری از گروه جوان و جامعه شبکه جوان است که به تهیه کنندگی حامد مرادیان و گویندگی بهنام قربانی پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۲:۳۰ پخش می شود.

کد خبر 2939864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha