۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴

پخش سریال «شیوع» از شبکه یک تکذیب شد

پخش سریال «شیوع» از شبکه یک تکذیب شد

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک اخبار مربوط به پخش سریال «شیوع» از این شبکه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک، گفت: این روزها اخباری مبنی بر پخش مجموعه تلویزیونی «شیوع» به کارگردانی حسین تبریزی منتشر می شود، اما باید بگویم که این سریال برای شبکه یک نیست و اساسا این پروژه مراحل تصویب، نگارش فیلمنامه و مراحل دریافت کد تولید را نه در شبکه یک و نه در هیچ جای دیگر رسانه ملی انجام نداده است و ظاهرا آرزوی ذهنی عوامل تولید این سریال این است که این مجموعه، بعد از ساخته شدن از شبکه یک روی آنتن برود.

وی بیان کرد: به دلیل فضاسازی های غیرحرفه ای و غیر واقعی عوامل تولید این سریال، اگر هم روزی این سریال به تصویب رسد، قطعا شبکه یک شبکه پخش کننده آن نیست.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک توضیح داد: بهتر بود عوامل تولید «شیوع» از ابتدا مراحل قانونی کار را مطابق با ضوابط صدا و سیما می گذراندند، سپس اگر طرح پیشنهادی از لحاظ داستانی و محتوا در شبکه به تصویب رسید، ساخت و خبر رسانی آن را آغاز می کردند.

سیفی آزاد گفت: تهیه کننده این پروژه یک بار در نامه ای به مدیریت شبکه یک سیما، طرح پیشنهادی ساخت «شیوع» را ارائه داد که این طرح همان ابتدا در شبکه رد شد و بعد از آن این پروژه به هیچ جای دیگر سازمان صدا و سیما هم ارائه نشد و ما هم به طور رسمی به عوامل تولید ابلاغ کردیم که این سریال به دلیل وجود برخی اشکالات اساسی، از نظر شبکه یک قابل ساخت نیست اما از آن زمان به بعد ما دایم در خبرگزاری ها و رسانه های مختلف مشاهده می کنیم که از قول تهیه کنندگان سریال اعلام می شود مجموعه تلویزیونی «شیوع» برای شبکه یک در حال تولید است.

وی بیان کرد: من همین جا اعلام می کنم این سریال تولید شبکه یک نیست و قرار هم نیست در آینده از این شبکه روی آنتن برود.

رحمان سیفی آزاد در پاسخ به این سوال که امکان دارد این سریال در اداره کل امور نمایش (سیما فیلم) به تصویب رسیده باشد، گفت: این سریال در هیچ کجای رسانه ملی مراحل بررسی را طی نکرده، سناریوی آن خوانده نشده و برای ساخت، کد تولید دریافت نکرده است بنابراین هیچ یک از مراحل تصویب آن در صدا و سیما مصوب نشده است و تهیه کننده، کارگردان و سایر عوامل تولید این مجموعه هم بدون هماهنگی با مجموعه صدا و سیما اخبار غلط منتشر می کنند.

به تازگی اخباری مبنی بر آغاز پیش تولید سریال «شیوع» به کارگردانی حسین تبریزی منتشر شده بود. در این اخبار اسامی بازیگرانی چون لیلا اوتادی، سید مهرداد ضیایی، حسن جوهرچی، اتابک نادری، سیما خضرآبادی، امیر شمس و محسن حکیمی به چشم می خورد.

کد خبر 2940448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • reza ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
      0 0
      دوباره صدای لبیک یا زینب(س) می‌آید. چه خبر است. نگاهی می‌کنم به بیرون از پنجره، درست حدس زدم از عکس‌های شهدا مشخص است که بچه‌های افغانستانی فاطمیون هستند. همنوا می‌شوم. لبیک و یا زینب(س) می‌گویم، هر چند وقت یکبار که بدن‌های مطهر شهدا را در حال تشییع می‌بینم حس عجیبی پیدا می‌کنم. با خود می‌گویم این‌ها را باور کنم یا سریال‌های شیوع و چهارخونه و... را. ماجرا آنقدر هم پیچیده نیست. ما به ناچار خانه و کاشانه خود را رها کردیم و به ایران اسلامی پناه آوردیم و به آرمان نبود مرز برای مسلمین ایمان داریم.
    • خدیجه قیمی ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
      0 0
      بنا ب اتفاق های حاصل متاسفانه ما شاهد پخش این سریال از شبکه هستیم! و منتقدان زیادی بنا بر توهیین به ملیت ها اعتراض های خودشون رو اعلام کردن و باعث تغییر تفکر افراد شده