۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶

ماجرای متحول شدن یک سارق در «مخمصه»/ پیرغلامان تعزیه برپا می‌کنند

ماجرای متحول شدن یک سارق در «مخمصه»/ پیرغلامان تعزیه برپا می‌کنند

رادیو نمایش در ایام محرم چند سریال رادیویی با نام‌های «پیرغلامان تعزیه»، «راست پنجگاه»، «کاروان زیارتی» و «مخمصه» را هر روز روی آنتن می برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش رادیویی «پیرغلامان تعزیه» به کارگردانی جواد پیشگر ماجرای فرزند یکی از تعزیه خوانان قدیمی است که با یاد پدر در گذشته اش در محله شان، دوباره تعزیه بر پا می کند.

این نمایش رادیویی با هنرمندی مهدی نمینی مقدم، رامین پورایمان، محمد آقامحمدی، فریبا متخصص، علی میلانی، مهرداد عشقیان و سلمان خطی در ایام محرم ساعت ۸:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

محمود احمدی تهیه کننده، علی حاجی نوروزی صدابردار و نرگس موسی‌پور افکتور این نمایش رادیویی هستند.

«راست پنجگاه»

«راست پنجگاه» به کارگردانی میکائیل شهرستانی، سریال رادیویی دیگری است که به مناسبت ماه محرم از رادیو نمایش پخش می شود و ماجرای خادم نابینا و تعزیه خوان امامزاده ای را روایت می کند که منتظر برگشت فرزندش از جبهه است.

در این نمایش هنرمندانی چون کرامت رودساز، محمدرضا قلمبر، سعید سلطانی، محمد یگانه، نگین خواجه نصیر، مهرداد عشقیان و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته اند.

این نمایش به تهیه کنندگی محمود احمدی، نویسندگی سیدمحمد مساوات، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی فر ساعت ۹:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین این نمایش قرار است از ۲۵ تا ۳۰ مهر ما ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو تهران نیز پخش شود.

«کاروان زیارتی»

نمایش «کاروان زیارتی» به کارگردانی صدرالدین شجره و نویسندگی رعنا طهماسبی ماجرای همراه شدن آدمی خلافکار با یک کاروان در ماه محرم و پشیمانی او در این مرحله از زندگی است.

این نمایش با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ساعت ۱۰:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

«مخمصه»

همچنین نمایش «مخمصه» به کارگردانی حمید منوچهری، ماجرای متحول شدن یک دزد را در ماه محرم روایت می کند.

«مخمصه» به نویسندگی مریم فتحی و با هنرمندی امیر منوچهری، نورالدین جوادیان، مسعود زنوزی راد، علی اصغر دریایی، رحمان باقریان، فریدون محرابی، اکبر ملایی، نازنین مهیمنی، مجید سهرابی، حمید هدایتی، هرمز سیرتی، محمد آقامحمدی و محمد یگانه ساعت ۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

کد خبر 2940609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha