۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸

سردار رادان در گفتگو با مهر:

صدا و سیما عاملان در ناامن کردن حرم الهی را به جهان معرفی کند

صدا و سیما عاملان در ناامن کردن حرم الهی را به جهان معرفی کند

سردار رادان جانشین سابق فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شهدای فاجعه منا بیان کرد که صداوسیما باید متخصصان در ناامن کردن حرم امن را به مردم و کشورهای جهان معرفی کنند.

سردار احمدرضا رادان در واکنش به شهادت زنده یاد حمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر در فاجعه منا، به خبرنگار مهر گفت: اعتقاد من بر این است که ما خودمان از دست می رویم و حواس‌مان نیست اما شهدا را بدست می آوریم و از دست نمی دهیم.

وی با اشاره به رسالتی که تلویزیون نسبت به این فاجعه می تواند داشته باشد، گفت: شهدای منا و همچنین شهید حمیدرضا حسینی در فاجعه منا به دست متخصص ترین افراد در ناامن کردن حرم امن الهی، جان خود را از دست دادند. صدا و سیما و اصحاب رسانه و مطبوعات باید توجه داشته باشند که متخصصان در ناامن کردن حرم امن را به مردم و کشورهای جهان معرفی کنند تا به این ترتیب نیمی از راهی را که باید در تربیت آل سعود طی کنیم، پیش ببرند.

سردار رادان اضافه کرد: این شناخت دادن، رسالت سنگین و وظیفه مناسبی است که می تواند به دست اصحاب قلم و در فرمت های مختلف در صدا و سیما انجام شود.

وی در پایان از اهمیت هنرهای تصویری چون تلویزیون و سینما در این باره سخن گفت و تصریح کرد: همه اقلام هنر همچون کاریکاتور، سینما، تئاتر، قلم‌زنان عرصه فرهنگ، مداحان، نقاشان و مخصوصا رسانه می توانند در خدمت این رسالت باشند. این میان تلویزیون و سینما می توانند نقش پررنگ تر و حتی شاید جذاب‌تری نسبت به سایر حوزه ها داشته باشند.

کد خبر 2941316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha