۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۱

سودابه بیضایی:

نگران بازی در دو سریال همزمان هستم/ جذابیت صحنه‌های اکشن «آمین»

نگران بازی در دو سریال همزمان هستم/ جذابیت صحنه‌های اکشن «آمین»

سودابه بیضایی با اشاره به پخش همزمان بازی خود در دو سریال «آمین» و «کیمیا» عنوان کرد که دوست ندارد از منظر بیننده حضورش در سریال‌ ها آزاردهنده باشد اما نقشش در این دو مجموعه متفاوت از یکدیگر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سودابه بیضایی بازیگر سریال در حال پخش «آمین» که از شبکه یک روی آنتن می رود درباره نحوه پیوستنش به این پروژه گفت: من پیش از این با منوچهر هادی در تله فیلم «اشتباه محض» همکاری کرده بودم و بر همین اساس از من برای بازی در مجموعه «آمین» دعوت شد و من هم پس از مطالعه فیلمنامه به موضوع داستان علاقه مند شدم.

وی ادامه داد: من علاقه خاصی به سریال های پلیسی دارم. در سریال «هوش سیاه» هم در نقش یک پلیس بازی کرده بودم بنابراین وقتی این پروژه به من پیشنهاد شد از بازی در نقش منفی این سریال و تجربه جدیدی که به کارنامه بازیگری ام اضافه می شد، خوشحال بودم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «آمین» تصریح کرد: این سریال برای من چالش جدیدی در حرفه بازیگری بود و بعد از مطالعه فیلمنامه شخصیت نیروانا به دلم نشست و بعد جلوی دوربین رفتم.

بیضایی درباره تاثیری که توقف یک ماهه سریال «آمین» و تغییر کارگردانی بر کیفیت کار گذاشت، اظهار کرد: تغییر کارگردان به عنوان گرداننده اصلی یک اثر هنری اتفاق خوبی نیست چرا که بازیگر، سریال را با ذهنیت و دکوپاژ یک کارگردان جلوی دوربین می برد اما با تغییر کارگردان مقداری این تفکر هم عوض شد. هرچند کار کردن با بهرنگ توفیقی هم برای من فوق العاده بود و از همکاری با او راضی بودم هم از نظر ریتم کار و هم از نظر هوش و ذکاوتی که داشت چرا که او را جزو کارگردانان جوان و پر انرژی کشور می دانم.

بازیگر فیلم سینمایی «روز روشن» افزود: بهرنگ توفیقی از جمله کارگردانانی است که از وقت خود، حداکثر استفاده را می برد چراکه او توانست در مدت زمان اندک، قسمت های زیادی از سریال را که در طول پروژه ساخت باقی مانده بود، تصویربرداری کند و عوامل به خصوص بازیگران هم با جان و دل کار کردند تا پروژه زودتر جمع شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره همکاری خود با دیگر عوامل این تیم بیان کرد: اگر تک تک اعضای یک پروژه با انرژی و انگیزه بالا در پشت صحنه و مقابل دوربین قرار بگیرند قطعا اتفاق خوبی در مسیر تولید یک اثر رخ می دهد و خروجی بهتری هم به دست می آید. «آمین» کار سختی بود و ما صحنه های اکشن زیادی داشتیم. آثار پلیسی همچون درام های اجتماعی و خانوادگی نیستند و دوربین سریال پلیسی باید نسبت به اکشن بودن کار حرکت زیادی داشته باشد.

بازیگر فیلم «عروس برفی» توضیح داد: تلاش های هادی ساعی به عنوان بازیگر در این سریال قابل تقدیر و تحسین بود او قهرمان ماست و انسان محترمی است. البته متاسفانه در سریال «آمین» کمتر مقابل وی نقش بازی کردم با این حال حضور او در این سریال حال و هوای خوبی به کار داد.

بیضایی با اشاره به بعضی از بازی های خود گفت: من در این سریال صحنه های اکشنی را بازی کردم که بدون حضور بدلکار بود و در قسمت های پایانی روی آنتن می رود.

وی درباره تقارن پخش حضور خود در دو مجموعه تلویزیونی «آمین» و «کیمیا» اظهار کرد: من جزو بازیگرانی هستم که دوست ندارم کارهایم همزمان از شبکه های سیما پخش شود ولی این اتفاق در حال حاضر رخ داده است. البته دو شخصیتی که در «کیمیا» و «آمین» بازی می کنم کاملا متفاوت هستند و از این بابت خوشحالم. به هر ترتیب برای مخاطب باید ارزش قایل شد و دوست ندارم از منظر بیننده حضورم در دو سریال آزار دهنده باشد چون در اتفاقات مشابه شنیده ام که مردم می گویند هر شبکه ای را می زنیم فلان بازیگر حضور دارد و این مساله من را نگران می کند. خانم طاهری سریال «کیمیا» یک معلم دلسوز، مهربان و انقلابی است و نیروانای مجموعه «آمین» نقش یک آدمکش حرفه ای را دارد.

بیضایی با اشاره به فعالیت های کنونی خود در حوزه نگارش فیلمنامه یادآور شد: دوست دارم وقتم را برای بازی در سریالی اختصاص دهم که ارزشش را داشته باشد. تحصیلات من ادبیات فارسی است و با مطالعه فیلمنامه ها به نقاط قوت و ضعفشان پی می برم. فعلا ترجیح داده ام بجای اینکه در سریال ها یا فیلم هایی که داستان خوبی ندارند کار کنم وقتم را صرف نگارش فیلمنامه کنم. در حال حاضر هم برای یک کار سینمایی و یک مجموعه تلویزیونی فیلمنامه نوشته ام و در حال مذاکره برای عقد قرارداد هستم.

وی در پایان درباره سریال «آمین» گفت: سریال های پلیسی مخاطب خود را دارند و «آمین» هم به دلیل قصه جذاب، صحنه های اکشن، پلان های متفاوت و شخصیت های مثبت و منفی خوب، بیننده را به خود جذب می کند.

کد خبر 2942606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha