۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

هدف دشمنان تغییر ماهیت جامعه اسلامی است/ لزوم اجرای امر به معروف

هدف دشمنان تغییر ماهیت جامعه اسلامی است/ لزوم اجرای امر به معروف

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان در پی تغییر ماهیت جامعه اسلامی هستند و اجرای امر به معروف و نهی از منکر می تواند مانع از تحقق این هدف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی ظهر شنبه در همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان کرمانشاه که در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد بر اهمیت ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و پست های سازمانی مرتبط با این فریضه را از مهمترین پست ها برشمرد.

وی گفت: ماه محرم ماه احیای دین است و فلسفه قیام امام حسین (ع) نیز در راستای احیای همین فریضه به عنوان احیا کننده دین بوده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، ارزش های به دست آمده انقلاب اسلامی ایران را مرهون تبعیت از فرهنگ عاشورا و پیاده کردن آن در جامعه دانست.

سردار ریحانی تاکید کرد: ممکن است اجرای این فریضه سختی هایی را به همراه داشته باشد اما جامعه بدون اجرای آن به سمت پوچی و تباهی می رود.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی ایران جامعه ما رنگ و بوی اسلامی نداشت، یادآور شد: دشمنان اسلام به دنبال تغییر ماهیت جامعه اسلامی هستند و جاری شدن امر به معروف و نهی از منکر می تواند مانع از تحقق هدف دشمنان در این زمینه باشد.

کد خبر 2942667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha