۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲

«آوای کاروان» و «نغمه های عاشورایی» در رادیو تهران

«آوای کاروان» و «نغمه های عاشورایی» در رادیو تهران

ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، گلچینی از نواها و آواهای عاشورایی، هر روز با ویژه برنامه های «آوای کاروان» و «نغمه های عاشورایی» از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، با فرا رسیدن ماه محرم و ايام سوگواری شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدا... الحسين(ع) در برنامه «آوای کاروان» هر روز از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه آهنگ ها و مداحی مداحان برتر همچون حاج محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، کربلایی جواد مقدم، حمید علیمی، حسین سیب سرخی و مجید بنی فاطمه و ... از رادیو تهران پخش می شود.

این برنامه در این ایام با محوريت ترويج فرهنگ عاشورايی و تبيين فلسفه نهضت حسينی (ع) و قيام حضرت سيدالشهدا (ع) روی آنتن رادیو تهران خواهد رفت. مداحی، نوحه خوانی و مرثیه سرایی، گلچینی از آهنگ های ماه محرم با اجرای مداحان برتر بخش هایی از این ویژه برنامه است که با اجرای دل آرام شکوهی و سعید بارانی پخش می شود.

«نغمه های عاشورایی» از دیگر برنامه های شبکه رادیویی تهران است که هر شب به جز جمعه ها از ساعت ۲۳ با پخش مداحی و گفتارهایی از ماه محرم روی آنتن می رود. در این بخش با گفتاری پیرامون زندگانی و اندیشه های امام حسین(ع) با رویکرد عاشورا و بصیرت عاشورایی همراه شنوندگان خواهند بود.

کد خبر 2944419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha