۵ آبان ۱۳۹۴، ۸:۲۶

پرنده کوچکی که عاشق توپ بدمینتون شد/ «چنج اور» در راه انگلستان

پرنده کوچکی که عاشق توپ بدمینتون شد/ «چنج اور» در راه انگلستان

مهدی علی بیگی کارگردان انیمیشن «چنج اور» اعلام کرد این اثر ایرانی برای حضور در جشنواره جشنواره «لیدز» انگلستان انتخاب شده است.

مهدی علی‌بیگی کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انیمیشن «چنج اور» که داستان عشق پرنده ای کوچک به توپ بدمینتونی است که گوشه یک زمین بازی افتاده است، گفت: این انیمیشن در ابتدا یک طرح برای حضور در یک نمایشگاه مربوط به حیوانات بود اما با برگزار نشدن آن نمایشگاه و با حمایت و مشورت دوستان این طرح به یک انیمیشن کوتاه ۲ دقیقه ای تبدیل شد که برای ساخت آن بیش از ۴ ماه وقت گذاشتم.

وی با اشاره حضور این انیمیشن در جشنواره های مختلف توضیح داد: «چنج اور» در جشنواره هایی چون «فانتاچه» کشور سوئیس در سال ۲۰۱۵ شرکت کرد و توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را بدست آورد. همچنین این انیمیشن توانست در جشنواره «سئول» ۲۰۱۵ به عنوان سومین انیمیشن انتخاب شود و در متروهای برلین در کشور آلمان در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موفقیت های بین المللی «چنج اور» در جشنواره آنلاین «وید استر» بود که مقام دوم را بدست آورد.

مهدی علی بیگی در پایان تاکید کرد: «چنج اور» به تازگی برای حضور در جشنواره «لیدز» انگلستان انتخاب شده است که منتخبان این جشنواره می توانند به صورت مستقیم در اسکار حضور داشته باشند.

کد خبر 2945765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha