۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۲۲:۴۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

اثبات جنایات آمریکا از راهبردهای راهپیمایی ۱۳ آبان در یزد است

اثبات جنایات آمریکا از راهبردهای راهپیمایی ۱۳ آبان در یزد است

یزدـ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، یکی از اصلی‌ترین راهبردهای راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را اثبات جنایات آمریکا برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زارع در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در استانداری یزد اظهار داشت: ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان، امسال چهار هدف از جمله سازماندهی و برنامه ریزی برگزاری مراسم و اجرای اقدامات فرهنگی و ارتقاء آگاهی‌های مردم نسبت به سیاست‌های آمریکا را دنبال می‌کند.

وی افزود: چهره آمریکا باید برای همه آشکار شود البته چهره آمریکا به هیچ وجه قابل اصلاح نیست و تاریخ و تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده که آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده و بارها این هدف آمریکا به اثبات رسیده است.

زارع همچنین با اشاره به راهبردهای راهپیمایی ۱۳ آبان در سال جاری نیز اظهار داشت: اثبات جنایات آمریکا، زمینه سازی برای ظهور، استفاده حداکثری از فضای مجازی، رسانه و شبکه های مجازی و استفاده حداکثری از ظرفیت های هنر و اقشار و چهره‌های اثرگذار نیز از راهبردهای راهپیمایی امسال است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال همزمان با سراسر کشور در ۶۰ نقطه از استان یزد برگزار می شود و در یزد نیز در روز چهارشنبه، ۱۳ آبان‌ماه، راهپیمایی از ساعت ۸:۳۰ از چهارراه بعثت آغاز می‌شود و راهپیمایان پس از عبور از خیابان قیام، در تکیه امیرچخماق و در جوار شهدای گمنام اجتماع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امسال، ۱۳ آبان با ماه محرم تلفیق شده است، عنوان کرد: هم پیام ۱۳ آبان و هم پیام واقعه عاشورا، استکبار ستیزی است ضمن اینکه پیام هر سه رویداد اتفاق افتاده در ۱۳ آبان سال‌های مختلف، نقطه اشتراکی به عنوان مبارزه با ظلم و استکبار داشتند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست با اشاره به نقش رسانه ها در ترغیب مردم برای آوردن آنها به صحنه های مختلف اظهار داشت: باید همه دیدگاه‌ها و سلایق توسط رسانه ها محترم شمرده شود و حواسمان باشد که برداشت‌های سلیقه‌ای ما سبب نشود به اصل مهم در نظام اسلامی ضربه وارد شود.

داود پاک طینت عنوان کرد: این اصل مهم، وحدت کلمه است و هیچ اقدامی نباید سبب آسیب رساندن به وحدت کلمه مردم باشد.

وی همچنین بر عمومی کردن راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: ۱۳ آبان نباید منحصر به جامعه دانش آموزی شود و همه اقشار جامعه باید در آن مشارکت کنند.

کد خبر 2947901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha