۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

پافشاری بر جوهره استکبارستیزی راه پیشگیری از نفوذ غرب است

پافشاری بر جوهره استکبارستیزی راه پیشگیری از نفوذ غرب است

مشهد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پافشاری بر جوهره استکبارستیزی انقلاب اسلامی در کنار مقاوم‌سازی اقتصاد، راه مراقبت از نفوذ غرب است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی بیان کرد: استکبارستیزی از عمق استراتژیک اندیشه اسلامی در مواجهه با طواغیت در طول قرن‌ها حکایت دارد.

وی افزود: برنامه پویای زندگی انسان در مسیر کمال است اما همواره جریان‌های دنیاطلب، استثمارگر و حق‌ستیز در برابر حرکت انبیاء و مصلحان نیک‌اندیش صف‌بندی کرده‌اند.

وی ابراز کرد: بعثت انبیای الهی برای تحقق ارزش‌های انسانی درصحنه زمین و زمان بوده اما همیشه راه خدا از راه شیاطین و طواغیت، جداشده است.

وی بابیان اینکه، گوهر ایمان به الله با کفر به طاغوت در هر زمان درخشش یافته و در ماهیت شعار توحید «لا اله الا الله» نفی خدایان دروغین نهفته است اظهار کرد: حادثه کربلا محصول ضعف بصیرت خواص در استکبارستیزی بود و امام حسین علیه‌السلام، کانون فساد و انحراف را جریان استکباری نظام اموی و در رأس آن یزید می‌شناخت و این نقطه تمایز بصیرت امام با کوتاهی خواص بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نفوذ غرب در عرصه‌های گوناگون اظهار کرد: تأکید بیش از ۷۰ بار بر مراقبت از نفوذ غرب در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی ایران که در بیانات ۶ ماه گذشته رهبری، نمایان است، نشان از توطئه همه‌جانبه استکبار برای به‌زانو درآوردن بنیان‌های انقلابی ملت و نظام دارد.

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان رضوی راه این مراقبت را پافشاری بر جوهره استکبارستیزی انقلاب اسلامی در کنار مقاوم‌سازی اقتصاد و همت درراه خدمت صادقانه به مردم دانست نه دست شستن از آرمان‌ها و دل سپردن به وعده‌های بیرون.

حجت‌الاسلام مرویان حسینی افزود: شعارهای امربه‌معروف و نهی از منکر و ندای هیهات منا الذله نشان از جایگاه ظلم ستیزی و مظلوم یاوری در فرهنگ حسینی دارد.

کد خبر 2948224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha