۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۱۲

جودو جوانان جهان - امارات؛

فتحی پور باخت و به دیدار رده بندی رفت

 فتحی پور باخت و به دیدار رده بندی رفت

جودوکار تیم ملی کشورمان با شکست مقابل نماینده اسپانیا در مرحله نیمه نهایی برای کسب مدال برنز تلاش می کند. 

به گزارش خبرنگار مهر ، در ادامه رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان که در ابوظبی جریان دارد و در مرحله نیمه نهایی مبارزات وزن ۶۶- کیلوگرم مهدی فتحی پور برای صعود به دیدار نهایی به مصاف «گیاترو» از اسپانیا رفت و با امتیاز «یوکو» بازنده و راهی دیدار رده بندی شد. 

وی امروز  پس از استراحت در مرحله نخست ، «مان خابار» از مغولستان را با امتیاز «وازاری» ،  « ادگاردو» از مكزيك را با اخطار و «جان تلو» از کلمبیا را با ضربه فنی شکست داد و به نیمه نهایی رسید. فتحی پور برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی باید «دانیل کارگنین» از برزیل را شکست دهد. 

در همین وزن عليرضا خجسته پس از برتری مقابل «واوريزسك» از لهستان و « راشد» از امارات در مرحله يك هشتم نهایی با اخطار به نماینده برزيل باخت و از دور رقابتها کنار رفت. همچنین اميد تيزتك در وزن ٧٣- كيلوگرم «سوت من» از نیوزیلند و «هنّان والد»از هلند به «اروس خان بك» از روسيه با امتیاز «یوکو» باخت و از دور رقابتها کنار رفت.

رقابتهای جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوكار از ٨٢ كشور به ميزباني امارات در ابوظبي آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت

کد خبر 2948983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha