۴ آبان ۱۳۹۴، ۹:۰۸

تاپایان سال ۹۵؛

ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مهر مددجویان کمیته امداد به اتمام می رسد

ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مهر مددجویان کمیته امداد به اتمام می رسد

بجنورد - مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: تا پایان سال آتی۵۲۳ واحد مسکن مهر مددجویان این نهاد تکمیل و به بهره برداری می رسد.

عباس اهرابی اصیل در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امضاء رسیده است، در سال جاری ساخت یک هزار مسکن روستایی برای مددجویان فاقد مسکن و یا مددجویانی که در خانه های خشتی و گلی، غیرمقاوم و فرسوده زندگی می کنند در دست اجرا قرار دارد.

وی همچنین از ساخت و خیرید بیش از ۷۰۰ مسکن مهر به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار این نهاد برای مددجویان شهری خبرداد و گفت: ساخت و تحویل مسکن شهری در بخش مسکن مهر برای مددجویان کمیته امداد از تعهدات اداره کل راه و شهرسازی است.

اهرابی با بیان اینکه تا کنون ۲۰۰ واحد از ۷۲۳ واحد مسکن مهر مددجویان به آنان تحویل شده است، اظهار امیدواری کرد که باقیمانده این واحدها تا پایان سال آتی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در مورد وضعیت فعلی احداث مسکن مهر مددجویان گفت: پیشرفت فیزیکی برخی از این واحدها بالای ۷۰ درصد است که با پیگیری های مستمر امیدواریم این واحدها تکمیل و به مددجویان واجد شرایط تحویل شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به نیاز حداقل دوهزار خانوار تحت پوشش فاقد مسکن، یا دارندگان مسکن فرسوده و مسکن های مسکونی قابل تعمیر، می طلبد تا مسئولان زیربط به ویژه مدیران بانک ها در راستای تسهیل پرداخت تسهیلات مسکن، به کاهش مشکلات این خانواده ها کمک کنند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان مددجویان تحت حمایت این نهاد از خیرین مسکن ساز و مردم نیکوکار استان نیز خواست تا در راستای احداث، خرید و تعمیرات مسکن مددجویان، این نهاد را یاری کنند.

کد خبر 2949970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha