۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۳۶

با حضور جانشین فرمانده سپاه جوادلائمه (ع) خراسان شمالی؛

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج اسفراین معرفی شد

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج اسفراین معرفی شد

اسفراین - با حضور جانشین فرمانده سپاه جوادلائمه (ع) خراسان شمالی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج اسفراین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم وجدید ناحیه مقاومت بسیج اسفراین با حضور جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در محل مجموعه فرهنگی و رزشی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

در این آئین امام جمعه اسفراین گفت : بسیج همواره نماد اقتدار ایران اسلامی است و از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کند.

حجت الاسلام قدیر محمدیان افزود: نیروهای بسیج همیشه برای دفاع از آرمان های امام و انقلاب آماده اند و این جواب دندان شکنی به یاوه گویان و دشمنان اسلام و نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: بسیجیان همواره با اعتقادات قلبی خود به انقلاب اسلامی و رهبری، از هیچ کوششی برای برافراشته نگهداشتن پرچم جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب دریغ نکرده و با خلوص نیت و با ایمان و اعتقاد راسخ به انقلاب اسلامی و رهبری، برای دفاع از نظام مقدس اسلامی و دستاوردهای آن تلاش کرده‌اند.

در این مراسم، فرماندار اسفراین نیز ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ معین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان گفت: بسیج خدمات ارزشمندی را به نظام اسلامی ارائه کرده و من معتقدم که هر فردی در هر نقطه‌ای از کشور که بتواند به ملت خدمت کند، بسیجی است.  

مهدی عابدی افزود: به طور قطع بسیج و فرهنگ بسیجی یک مکتب غنی اسلامی است که می‌بایست ظرفیت‌های آن بیشتر به دنیا معرفی شود.

در پایان این مراسم، سرهنگ مهدی الهی راد عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین معرفی و از زحمات سرهنگ حمید معین قدردانی شد.

کد خبر 2950686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha