۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹

بعد از کسب پیروزی‌ در هفته دهم؛

مشکل مربیان درآستانه دربی/حفظ ترکیب برنده یابازی دادن به ستاره‌ها

مشکل مربیان درآستانه دربی/حفظ ترکیب برنده یابازی دادن به ستاره‌ها

پس از پیروزی‌های فوق‌العاده استقلال و پرسپولیس در هفته دهم، حالا برانکو و مظلومی نمی‌دانند باید ستاره‌های تیم خود را برای دربی ۸۱ به ترکیب اصلی برگردانند یا اینکه به ترکیب برنده دست نزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خیلی‌ها بر این باورند که به ترکیب برنده باید دست نزد، این خیلی‌ها البته بیشترشان مربی فوتبال یا کارشناس هستند زیرا در میان هواداران این تصور وجود دارد که ستاره را باید بازی داد حتی به قیمت تغییر و دست زدن به ترکیب برنده.

برانکو و مظلومی هر دو با این معضل مواجه شده‌اند که تیمشان در هفته دهم پیروزی‌های ارزشمندی را کسب کرده و قاعدتا نباید به ترکیب برنده دست بزنند، اما هر دو گزینه‌هایی مثل مهدی طارمی، علیرضا نورمحمدی، کرار جاسم، آرش برهانی و خسرو حیدری را دارند که به نوعی ستاره و یا بازیکن با تجربه این تیم‌ها محسوب می‌شوند و حضورشان در دربی به نظر لازم می‌آید.

با این وجود اما هم پرسپولیس بدون طارمی بیشتر خلق موقعیت کرد و بهترین برد فصل خود را رقم زد و هم استقلال بدون حیدری و کرار و برهانی برترین بازی خود را به نمایش گذاشت و اتفاقا آنها هم بهترین برد فصل خود را رقم زدند.

حالا باید تاکید کرد برانکو و مظلومی هر دو تحت فشار قرار دارند که آیا باید ترکیبی را که به این سادگی برترین حریفان را به زانو در می‌آورد، به هم بزنند و ستاره‌ها را برای حوشحال کردن هواداران یا حتی با تصور صحیح بودن این تصمیم، به میدان بفرستند و یا بدون تغییر تیم خود را برابر حریف سنتی قرار دهند.

پاسخ منطقی منفی است، اما مربیگری در دربی هم قاعده‌های خاص خودش را دارد؟ این بازی رو ندارد، حتی با تکیه بر دیدارهای گذشته می‌توان گفت اتفاقات آن قابل پیش بینی هم نیست، با وجود این مربی بزرگ معمولا دست به ترکیب تیم برنده‌اش نمی‌زند.

کد خبر 2951076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha