۶ آبان ۱۳۹۴، ۹:۳۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

کاهش استهلاک پروژه ها در شهریار یک ضرورت جدی است

کاهش استهلاک پروژه ها در شهریار یک ضرورت جدی است

شهریار-عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت:کاهش سطح استهلاک پروژه ها و ارتقای کیفی آن، ضرورتی است که در شهریار احساس می شود، به همین خاطر استفاده از مشاور عمرانی در دستور کار است.

علیرضا صفرزاده عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی پروژه ها، همواره مدنظر کمیسیون عمران و شهرسازی و شورای شهر شهریار قرار دارد و در حد توان نهایت تلاش خویش را برای بهبود کیفی طرح های عمرانی به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: برای تحقق این امر تمهیدات و تدابیری اندیشیده شده و لوایح عمرانی با دقت نظر بسیار در کمیسیون مربوطه در شورای شهر واکاوی و بررسی می شود.

صفرزاده گفت: انتخاب مشاور برای پروژه های عمرانی از مواردی است که در ارتقای کیفی طرح های عمرانی بسیار مطلوب اثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: با اخذ ضمانت کیفی از مشاور، دوام و قوام طرح های عمرانی با تقویت هر چه بیشتری همراه خواهد شد و بهره وری آن نیز افزایش می یابد.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار افزود: اگر چه انتخاب مشاور عمرانی و اخذ ضمانت کیفی در طرح ها، هزینه بر است اما با توجه به تاثیرگذاری آن در بهبود کیفی پروژه ها، منطقی و سازنده به نظر می رسد.

وی عنوان کرد: احداث و بهره برداری از پروژهای بی کیفیت، تمام هزینه کرد احداث طرح را زیر سئوال می برد و می طلبد برای بقای هر چه بیشتر پروژه ها، پیش بینی های لازم برای بهره وری هر چه موثرتر از طرح ها لحاظ شود.

صفرزاده یادآور شد: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم این منطقه در پارلمان شهری، نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا منافع شهر و شهروندان به صورت سازنده و در مسیری عادلانه تامین شود و امیدواریم با تدابیر و اتخاذ شده، رضایتمندی شهروندان به نحو شایسته تری حاصل شود.

کد خبر 2951464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha