۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با مهر:

ترافیک راه‌های استان کرمانشاه روان است/ هیچ محوری مسدود نیست

ترافیک راه‌های استان کرمانشاه روان است/ هیچ محوری مسدود نیست

کرمانشاه- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وقوع بارندگی در تمام محورهای مواصلاتی استان گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های استان روان است و مشکل تردد وجود ندارد.

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بارندگی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از روز گذشته آغاز و هم اکنون نیز شاهد بارش باران در این محورها هستیم.

وی با تاکید بر رعایت مسائل ایمنی در جاده‌های اسان کرمانشاه گفت: تمام جاده‌های استان لغزنده است و اما مشکل تردد و ترافیک در هیچ کدام از محورهای استان وجود ندارد و هیچ جاده‌ای بسته نیست.

سرهنگ مرادی ادامه داد: در پی وقوع بارندگی شدید تنها یک مورد ریزش کوه در جاده حمیل به ایلام مشاهده شد که البته ریزش در کنار راه رخ داد و اکنون جاده بازگشایی شده و مشکل تردد در این محور وجود ندارد.

وی رعایت سرعت مجاز و مطئمنه و بستن کمربند ایمنی از سوی رانندگان را الزامی دانست و گفت: رانندگان فاصله طولی  را رعایت و از سبقت غیرمجاز در این شرایط  جدا بپرهیزند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه بابیان توصیه‌های ایمنی به رانندگان افزود: برف پاک کن خودروها باید سالم و سیستم روشنایی نیز جهت  دید در مه سالم و آماده باشد.

وی افزود: معمولا در هنگام بارش باران جاده‌های دوطرفه بیشتر خطرآفرین بوده و به هنگام سبقت و سرعت غیرمجاز بعضا تصادفات رخ به رخ به وقوع می پیوندد و اکثرا این قیبل تصادفات با تلفات دسته جمعی همراه است.

سرهنگ مرادی اظهار کرد: خوشبخاته در ۲۴ ساعت گذشته هیچ سانحه‌ دلخراشی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه مشاهده نشده است.

وی افزود: رانندگی در جاده‌های حمیل، کامیاران، کرند غرب و سرپل ذهاب با سرعت مطمئنه انجام شود.

کد خبر 2952856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha