۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵

با حضور استاندار خراسان شمالی؛

ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افتتاح شد

ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- طی مراسمی ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با حضور نماینده عالی دولت و شماری از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم که صبح امروز با حضور سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد، مجید پورعیسی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شماری از مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی افتتاح شد، استاندار خراسان شمالی طی سخنانی به اهمیت و جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت.

سید علی اکبر پرویزی با تاکید بر اینکه شرایط کشور از لحاظ اقتصادی رو به بهبودی است تصریح کرد: مدیران دستگاههای اجرایی مراقبت کنند که در راستای ارائه خدمت به مردم و انجام وظیفه خدمتگزاری به آنان، خدای ناکرده موجبات ناامیدی مردم فراهم نشود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و انحلال آن در دولت دهم افزود: این سازمان باید با حفظ جایگاه و عملکرد صحیح خود باید به گونه ای عمل کند که دولت های آینده بار دیگر مجبور به انحلال آن نشوند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با انتقاد از برخی از مدیران دستگاه های اجرایی خراسان شمالی گفت: مدیران استانی باید در انجام مصاحبه و گفتگو با رسانه ها دقت لازم و کافی را داشته باشند و سعی کنند تا امید بخشی به جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.

پرویزی اظهار کرد: در حال حاضر هزاران پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که باید براساس اولویت‌ها و ضرورت‌ها، برای اتمام و بهره برداری از آنها تلاش کرد.

امام جمعه بجنورد نیز در این مراسم، برنامه ریزی های مسئولان دستگاههای اجرایی را نیازمند رعایت عدل و عدالت دانست و گفت: این امر در پرتو دین و رعایت و توجه به مسائل اعتقادی مسئولان محقق می شود.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی افزود: باید در مسیر پیشرفت و توسعه با دقت گام برداشت و از جزیره ای عمل کردن به شدت پرهیز کرد.

وی تصریح کرد: تهیه، تنظیم و توزیع بودجه استان باید واقع بینانه و در چارچوب ضوابط و مقررات انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان افتتاح شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی واقع در خیابان مدرس، چهارراه دانش آموز، دارای سه طبقه و به صورت استیجاری است؛ از زمان انتصاب سرپرست این سازمان، دفتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی در محل ساختمان فعلی استانداری خراسان شمالی مستقر بوده است.

کد خبر 2953910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha