۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳

آخرین اخبار از تازه‌ترین تولیدات سیما/ «پروین» دنبال بازیگر است

آخرین اخبار از تازه‌ترین تولیدات سیما/ «پروین» دنبال بازیگر است

دو تله فیلم «فیل ماهی» و «پاییزی که گذشت» به روزهای پایانی تدوین نزدیک شدند و سه مجموعه تلویزیونی «پروین»، «سرزمین کهن» و «دوردست ها» نیز در دستور کار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز امور نمایشی سیما برای حمایت از محیط زیست اقدام به تهیه تله فیلمی با عنوان «فیل ماهی» کرده است. این فیلم با بازی پژمان بازغی، مجید پتکی، نسرین بابایی، میلاد حسین‌پور و ... در مراحل پایانی تدوین قرار دارد و به زودی برای نمایش آماده می شود.

«فیل ماهی» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی احمد زالی که در بندر کیانشهر استان گیلان جلوی دوربین رفت درباره شکار بی‌رویه و غیرمجاز فیل‌ماهی، یکی از با ارزش‌ترین و گرانبهاترین ماهی‌های دریای خزر است. داستان آن هم درباره نوجوانی است که پدر صیادش به علت صید غیرقانونی به زندان می‌افتد.

همچنین تله فیلم «پاییزی که گذشت» به کارگردانی سیامک کاشف آذر و تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان اقتباسی از رمان بنجامین نوشته ادوارد ورتیس است و به سرگذشت آدم هایی می پردازد که در زندگی شان با مشکلاتی رو به رو شده اند ولی به مرور زمان حل شده اما کماکان تاثیر آنها در زندگی شان مشهود است. این فیلم با بازی نادر فلاح، علیرضا استادی، علیرضا عاملی، دانیال عباس زاده و ...  اوایل مهرماه جلوی دوربین رفت و با تدوین عماد خدابخش برای پخش آماده می شود.

سه مجموعه تلویزیونی «پروین»، «سرزمین کهن» و «دوردست ها» هم از دیگر تولیدات مرکز امور نمایشی سیما هستند.

«پروین» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی احمد کاشانچی در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد. ضمن اینکه سایر بخش های مربوط به پیش تولید از جمله لوکیشن ها مشخص شده است.

این گروه به محض تعیین بازیگران، در یک شهرک نظامی اطراف تهران تصویربرداری را آغاز خواهند کرد اما با توجه به موضوع فیلمنامه و قصه ای که پیش از این در رسانه ها منتشر شد بعید به نظر می رسد «پروین» که پیش از این «وقتی هیولا آمد» نام داشت، برای دهه فجر آماده شود.

«پروین» درامی اجتماعی درباره یک پسر جوان به نام روزبه و دختری جوان است که با درگیرشدن در یک سری مسایل روابط شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد. بخشی از تصویربرداری این مجموعه در تهران و بخش هایی هم در شهرستان های دیگر تولید می شود که احتمال دارد یکی از این شهرستان ها در شمال کشور باشد.

سریال تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد مسعود همچنان به دلیل مسایل مالی شرایط تولید فاز سوم را مهیا نکرده است. این مجموعه  به بررسی تاریخ سیاسی - اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسربچه می پردازد.

همچنین تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» این روزها به نیمه نزدیک شده است. دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی، هومن برق نورد، بهرام ابراهیمی، کورش سلیمانی، رحمان باقریان، مریم خدارحمی، ونوس حسن کانلی و ... بازیگران این مجموعه هستند. در خلاصه داستان این سریال آمده است: کارخانه روغن سازی رسول و شریکش صادق مدتی است دچار بحران مالی شده است. صادق که فعالیتی دیگری راه انداخته، سهام خود را می‌فروشد و ... .

کد خبر 2954007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha