۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۸:۲۳

دبیر هیئت تنیس روز میز خراسان شمالی تأکید کرد؛

رییس جدید فدارسیون تنیس‌روی میز کشور باید ازخانواده پینگ پنگ باشد

رییس جدید فدارسیون تنیس‌روی میز کشور باید ازخانواده پینگ پنگ باشد

بجنورد- دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: امیدواریم با همدلی رؤسای هیئت های تنیس روی میز کشور، رییس جدید این فدراسیون از درون خانواده پینگ پنگ انتخاب شود.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری انتخابات رییس فدارسیون تنیس روی میز کشور پس از وقفه طولانی، اظهار کرد: متأسفانه وقفه زیاد در برگزاری انتخابات رییس فدارسیون تنیس روی میز کشور، باعث سردرگمی هیئت های پینگ پنگ در استان های مختلف شده بود اما خوشبختانه اکنون این انتخابات در آستانه برگزاری است.

وی تصریح کرد: این موضوع که سرانجام فدراسیون تنیس روی میز کشور پس از حدود ۱۰ ماه با انتخاب رییس جدید از سردرگمی بیرون می آید مایه خرسندی هیئت های استانی تنیس روی میز است چرا که از این پس می توانند با برنامه ریزی مناسب و ساز و کاری روشن، به فعالیت ورزشی خود با قوت و امید بیشتری ادامه دهند.

نکویی با تأکید بر اینکه بهبود وضعیت تنیس روی میز در استان های مختلف کشور در گرو انتخاب هیئت رییسه مناسب برای فدارسیون است، افزود: رییس جدید فدارسیون تنیس روی میز می بایست از خانواده پینگ پنگ باشد تا بتواند ضمن مدیریت درست مسائل و نیازهای فعلی و آتی این رشته ورزشی، به بحران های موجود در فدراسیون تنیس روی میز نیز پایان دهد.

وی اضافه کرد: لازم است رؤسای هیئات تنیس روی میز استان های مختلف کشور این بار در انتخابات رییس فداسیون، با یکدیگر متحد و یکدل بوده و وقتی قرار است سرنوشت این فدراسیون با دستان آنها رقم بخورد، احساسات و مصلحت اندیشی های شخصی را کنار گذاشته و به اصلح ترین فرد رأی دهند تا فدارسیون تنیس روی میز بار دیگر به روزهای روشن و مؤفق خود بازگردد.

نکویی اظهار امیدواری کرد که انتخابات رییس فدراسیون تنیس روی میز که به زودی برگزار می شود، نقطه عطفی در تاریخ این فدراسیون بوده و با انتخاب فردی متخصص، متعهد و از درون خانواده تنیس روی میز، شاهد شروع روندی رو به رشد و آینده ساز برای این رشته مفرح در کشور باشیم.

وی افزود: البته مسؤولیت فعالان و رؤسای هیئات تنیس روی میز استان ها تنها به انتخاب رییس جدید فدراسیون خلاصه نمی شود چرا که تحقق این هدف مهم و دست یابی فدارسیون به دورنمای تعیین شده، در گرو حمایت از رییس جدید فدراسیون بعد از انتخاب وی و همکاری مناسب با او است.

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در خاتمه از زحمات چندماهه احمد سعادتمند به عنوان سرپرست فدارسیون تنیس روی میز کشور قدردانی کرد.

 

کد خبر 2955582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha