۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۹:۱۵

قاری بین المللی و برجسته مصری:

مرحوم «حاجی حسنی کارگر» چهره ای جهانی داشت

مرحوم «حاجی حسنی کارگر» چهره ای جهانی داشت

مشهد- قاری بین المللی و برجسته مصری گفت: مرحوم حاجی حسنی کارگر نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم چهره ای جهانی پیدا کرد و اگر این فاجعه رخ نمی داد قطعا از توانمندترین قاریان جهانی می شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شحات محمد انور، قاری برجسته مصری شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده مرحوم حاج محسن حاجی حسن کارگر ضمن عرض تسلیت به خانواده این مرحوم اظهار کرد: مرحوم حاجی حسنی کارگر از قاریان برجسته و به نام ایرانی و بلکه چهره ای جهانی داشت و اگر این فاجعه رخ نمی داد بی شک از در عرصه بین المللی جزء شاخص ترین چهره ها و توانمندترین افراد معرفی می شد.

وی خاطرنشان کرد: این مرحوم اکنون در نزد خداوند جای دارد و این ما هستیم که در دنیای فانی و در زندگی فانی قرار داریم و او اکنون در دنیای جاویدان است و امیدوارم در بهشت تلاوت کند.

این قاری برجسته بین المللی از کشور مصر با اشاره به اینکه مرحوم محسن حاجی حسنی کارگر بسیار بااخلاق بود و من شیفته اخلاق او بودم، گفت: از زمانی که با این مرحوم آشنا شدم علاقه خاصی به او پیدا کردم و شیفته اخلاق او شدم.

وی با اظهار کرد: مرحوم حاجی حسنی کارگر و دیگر قربانیان فاجعه منا از رحمت و مغفرت الهی برخوردار بودند چرا که در سرزمین وحی و در جوار خانه خدا جان خود را از دست دادند.

شحات انور ادامه داد: فیلم های قرائت مرحوم حاج محسن حاجی حسنی کارگر را در مکه را گوش می دهم و همیشه به یاد او هستم و برایش از درگاه خداوند طلب مغفرت می کنم و امیدوارم خداوند همه ما را نیز مورد رحمت و مغفرت خویش قرار دهد.

وی ضمن تلاوت آیه ۱۰۰ سوره مبارکه نساء «هر کس در راه خدا هجرت کند، در زمین اقامتگاه‌‌هاى فراوان و گشایش ها خواهد یافت و هر کس برای مهاجرت در راه خدا و پیامبر او، از خانه‌اش بیرون آید، سپس مرگش در رسد، پاداش او قطعاً بر خداست، و خدا آمرزنده مهربان است» گفت: از خداوند برای خانواده این مرحوم طلب صبر دارم.

کد خبر 2956603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha